Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Nieuw forumlid

Gestart door Geert, 28 september 2010, 11:03:10 AM

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 15 juni 2024, 12:50:14 PM...
Tegelijk eens gescrold in dit draadje.....en wat mij opviel...opvallende afwezigheid van Gerolf!
Zijn laatste activiteit dateert van februari 2024.
Hopelijk niets ernstigs aan de hand, weet iemand meer?

Gerolf is nog lid van MTD maar ook daar zien we hem amper.
We weten dat hij het zeer druk heeft op het werk (geriatrische psychiatrie).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Ik stelde dezelfde vraag aan iemand van MTD, Gerolf kreeg een job aanbieding waar meer tijd inkruipt dan gedacht...zoals wij Gerolf kennen als hij iets doet dan doet hij het meteen heel goed...vandaar de mindere tijd voor de hobby

doomslu

Ik vroeg het aan Gerolf zelf. Hij bevestigde wat hierboven beschreven is: héél druk momenteel en dus staat modelbouw op een laag pitje... tot het modelbouwbeestje weer oplaait.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

#33
Dat is in elk geval geen slecht nieuws, ik kreeg het antwoord ook al via andere bron, alhoewel die persoon opperde dat zoveel werken niet gezond is op zijn leeftijd....hij heeft gelijk,
 maar wie zijn wij om daarover te oordelen... ::)

 ;)

Metpetergaathetbeter

als hard werken in je interesse sfeer ligt maakt het al iets dragelijker, we(ik denk dat ik mag spreken voor iedereen)wensen hem  veel succes toe en gauw weer terug !