Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Vanavond 19/09/10 op canvas

Gestart door conducteur, 19 september 2010, 13:15:52 PM

patatje70

kopieren voor persoonlijk gebruik mag wel.... geef Peter nu maar gewoon een kopie.....en dimi.. jou kennende duurt dat geen weken h?,doe onze vriend treinspotter uit het verre Limburg eens een pleziertje....desnoods geef ik je wel een lege dvd terug.. Peter heeft ook al veel voor mij gedaan......

mvg Wim

trainfreak

citaat:
Geplaatst door patatje70

kopieren voor persoonlijk gebruik mag wel.... geef Peter nu maar gewoon een kopie.....en dimi.. jou kennende duurt dat geen weken h?,doe onze vriend treinspotter uit het verre Limburg eens een pleziertje....desnoods geef ik je wel een lege dvd terug.. Peter heeft ook al veel voor mij gedaan......

mvg Wim

Mijn harde schijf staat momenteel te vol om iets op DVD te kunnen branden..
En ik heb ook nog andere dingen te doen[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

OMC

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door OMC

Ik wil geen spelbreker zijn maar dit fragment op internet plaatsen is zowiezo illegaal, op welke manier dan ook. (maar ik hou jullie vooral niet tegen hoor mannen[;)][:D])

Klopt eigenlijk wel.
maar je moet eens opzoeken hoeveel fragmenten van tv er op Youtube staan...



Besef ik maar al te goed, vandaar mijn zin tussen haakjes [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

PeterBrz

Awel ge ziet maar [;)] als iemand de tijd en moed vind om het beeldfragement op DVD te zetten, graag!
Laat me maar iets weten via PM.

Groeten, Peter

loebaske

Misschien een late reactie, maar ik walg van deze toestanden, in mijn ogen is het gewoon de dikke nek willen uithangen met onze centjes, die twee gekken, architect en diene ouwe van de NMBS die toch zijn goesting heeft gekregen mogen ze van mijn part in het gevang steken....
Als het echt mooi moest zijn zou ik men petje afdoen, maar zoals je gemerkt hebt is alles al ferm vuil, waar is die ambitieuze witte beton ???
Ben vorig jaar eens naar dit station geweest en heb er het ferm koud gehad, killig, droevig...en ondertussen waren ze op een ZONDAG met ons geld ramen aan het kuisen en dan nog niet vergeten hoeveel ramen er al gebroken waren....

Ik hou men hart al vast als men hier in Gent gaat beginnen, volgens hun plannen trekt het op geen kl... je zal binnenkort niet naar China moeten om zoiets te zien....