uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Pierre

Alain van harte gefeliciteerd en maak er een hele fijne dag van. ;)
Groet Pierre.


PietB

Citaat van: Jurgen op 25 september 2022, 13:37:24 PM
Ik wil niet negatief doen ofzo, maar ik zie echt het nut van dit draadje niet meer.

En nee, volgende week verjaar ik niet!
Ik vind het niet negatief van je Jurgen, maar het nut van dit draadje is bewezen.
De reakties op de felicitaties zijn legio en naar mijn mening brengt het de forumleden wat dichter bij elkaar.
En als jij niet gefeliciteerd wilt worden vraag dan aan Luc of hij jouw geboortedatum uit de database wil halen.
Want zolang die er in staat zul je gefeliciteerd blijven worden.


grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Alain van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)


SuSke

proficiat voor Alain en vertraagde wensen voor Ludwig, Louis, Walter en Alex.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Vandaag viert bloeg zijn verjaardag.



Guy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Proficiat Guy, geniet van je de dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: PietB op 26 september 2022, 12:33:59 PM
Citaat van: Jurgen op 25 september 2022, 13:37:24 PM
Ik wil niet negatief doen ofzo, maar ik zie echt het nut van dit draadje niet meer.

En nee, volgende week verjaar ik niet!
Ik vind het niet negatief van je Jurgen, maar het nut van dit draadje is bewezen.
De reakties op de felicitaties zijn legio en naar mijn mening brengt het de forumleden wat dichter bij elkaar.
En als jij niet gefeliciteerd wilt worden vraag dan aan Luc of hij jouw geboortedatum uit de database wil halen.
Want zolang die er in staat zul je gefeliciteerd blijven worden.


grt Piet.


En hoe zit dat dan met mensen die overleden zijn? Door de jaren heen zijn er al verschillende mensen van ons heengegaan. Gaan we die ook doodleuk blijven feliciteren?

Mijn geboortedatum mag gerust blijven staan, daar heb ik geen moeite mee. Maar aan een felicitatie heb ik weinig. Ik geef meer om een antwoord op een vraag dan een "proficiat" van iemand die ik zelden of nooit gezien heb.

En toch even opnieuw herhalen dat ik niemand wil neerschieten om wat er hier gebeurt hé. Wanneer je puur bovenstaande tekst leest, dan lijkt het alsof ik een zure mens ben, maar geloof me, ik ben de vrolijkheid zelve. Alleen heb ik over sommige dingen een mening en die heb ik nu geuit.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Guy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Jurgen op 27 september 2022, 16:51:01 PM
En hoe zit dat dan met mensen die overleden zijn? Door de jaren heen zijn er al verschillende mensen van ons heengegaan. Gaan we die ook doodleuk blijven feliciteren?
die worden mits het geweten is er van tss gehaald, ik meldde al iemand die felicitaties kreeg die overleden was

Pierre

Guy van harte gefeliciteerd en maak er een hele fijne dag van. ;)
Groet Pierre.


PietB

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 september 2022, 17:02:39 PM
Citaat van: Jurgen op 27 september 2022, 16:51:01 PM
En hoe zit dat dan met mensen die overleden zijn? Door de jaren heen zijn er al verschillende mensen van ons heengegaan. Gaan we die ook doodleuk blijven feliciteren?
die worden mits het geweten is er van tss gehaald, ik meldde al iemand die felicitaties kreeg die overleden was
Ik heb op me genomen om mensen die 2 jaar geen activiteit vertonen op het forum aan Luc door te geven.
Die haalt dan op zijn beurt de geboortedatum uit het systeem.
Op die manier komen uiteindelijk mensen die vertrokken zijn van het forum, om welke reden dan ook niet meer voor in de felicitatie ronde.
En geloof me er zal er best hier en daar een of twee zijn door geglipt maar die komen dan bij de volgende screening weer aan de beurt.

grt Piet.

PietB

Citaat van: Jurgen op 27 september 2022, 16:51:01 PM
Mijn geboortedatum mag gerust blijven staan, daar heb ik geen moeite mee.
Maar aan een felicitatie heb ik weinig.
Ja dat geloof ik Jurgen.
Maar die datum is voor mij een trigger die er voor zorgt dat ik een felicitatie bericht stuur.
En geloof me ik ben blij dat ik er iedere avond even aan denk om de kalender te checken.
En ik kan je niet garanderen als jouw naam op de kalender staat op een of andere dag, dat ik je dan geen felicitatie stuur.
Dus nogmaals als je dat niet wilt laat dan je profiel wijzigen.

grt Piet.

PietB

Vandaag vieren Davy en Waterman hun verjaardag.



Davy en Patrick van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *