Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

loebaske


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Zamateur

Proficiat, Depovero !
Z for ever !
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

DDG

Citaat van: PietB op 29 januari 2019, 00:53:38 AM
Vandaag vieren railtravelmanager, DDG, Jan en Marc.vdb hun verjaardag.



Erwin, Danny, Jan en Marc van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

grt Piet.

Dank u  :D
Ik rij 2-rail en bijna uitsluitend Belgisch diesel en elektrisch. Baan in opbouw maar geen landschap.

DDG

Dank u iedereen voor de vele wensen :D Ik hoop hier dit jaar meer te kunnen vertoeven ;) In het kader van m'n nieuwe job zijn dat twee vliegen in één klap ;D
Ik rij 2-rail en bijna uitsluitend Belgisch diesel en elektrisch. Baan in opbouw maar geen landschap.

Gerolf

Proficiat Denis en Philippe  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Proficiat aan Denis en Philippe, geniet van jullie dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Denis en Philippe van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

PietB

Vandaag viert bellejet zijn verjaardag.



Johnny van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Johnny van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Johnny, maak er een leuke dag van...

Pierre

Groet Pierre.