uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

doomslu

Fijn om te zien dat Peter de taak van Piet heeft overgenomen. Dank je, Peter.

Op deze plaats en vandaag past hier ook een oprecht woord van grote dank aan Piet voor de jarenlange trouwe hulp. Ik waardeer je zeer en ben van mening dat je een verstandige beslissing hebt genomen! Doktersadvies moet je opvolgen. Ik hoop van harte dat je nog vaak eens een teken van leven geeft op dit forum.

Tegelijkertijd blijf ik het jammer vinden dat er zo weinig respons is van de forumleden voor de verjaardagen. Voor mij is dit forum een grote virtuele  'club' van gelijkgezinden en het verbaast me dan ook telkens dat een welgemeende 'gefeliciteerd' er bij de grote meerderheid niet af kan.
Dat is hoe onze maatschappij geëvolueerd is zeker? Ik zal er me moeten bij neerleggen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Hans en Eddy proficiat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Proficiat Hans en Eddy, geniet van jullie dag.

Citaat van: doomslu op 01 januari 2025, 09:21:00 AM... en het verbaast me dan ook telkens dat een welgemeende 'gefeliciteerd' er bij de grote meerderheid niet af kan.

Terwijl er toch verschillende mensen reageren op hun gelukwensen ...
Ik geef het toe, het komt niet altijd goed uit, maar die 5 woorden maken het verschil niet als je dan toch aan je pc zit (mijn gedacht).
Nu stoppen met zeuren en verder met de andere belangrijke zaken in het leven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaart Philippe 007

Philippe van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst

grt Peter

doomslu

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vlummens

Jan Vlummens  (http://www.vlummens.net/)
- HO 2rail, analoog en digitaal met IB, NMBS & USA
- Live Steam 7"1/4 184mm
- Lid Lierse Modelspoorwegen en Stoomgroep Turnhout

Metpetergaathetbeter

Vandaag verjaren  RailKees en vlummens

KeesJan en Jan  van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst;Maak er een ongemooflijk(e), onvergetelijk(e) dag/weekend van !

grt Peter ;)

Michael

Mannen proficiat! :)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Gefeliciteerd!  :D