uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Marc_tramt

Hartelijk dank!
En dat ik het komende jaar veel forumgenoten op beurzen mag ontmoeten!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pierre

Van harte gefeliciteerd en nog een heel fijne dag. ;)
Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

Marc van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)

SuSke

Proficiat Marc, geniet nog verder van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Vandaag viert my way zijn verjaardag.



Henk-Jan van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Henk-Jan van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)

Pierre

Van harte gefeliciteerd en nog een heel fijne dag. ;)
Groet Pierre.


SuSke

Proficiat Henk-Jan, geniet nog van je dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Vandaag viert ebr674 zijn verjaardag.



Peter van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat Peter  :)
... en nog een late proficiat voor Marc en Henk-Jan  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Peter van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst

Pierre

Van harte gefeliciteerd en nog een heel fijne dag. ;)
Groet Pierre.