Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Houdini

#5340
Vroeger zou het inderdaad nog gekund hebben dat ik er BIJ in zat...
Maar tegenwoordig is dat eerder uitzondering ;)

Wel fijn te zien dat je bij "topgast" meteen aan mij denkt! (Ik negeer het even dat het misschien is omdat ik de foto leuk vond  ;D)

Jurgen

Ik heb zelf geen foto, maar mijn ouders zeggen dat ze hier in Aarschot bijna dagelijks een bepaalde loc zien rijden, maar ze kunnen dus niet met zekerheid zeggen welke...

Daarom een oproep, wie weet over welke loc het gaat.

De loc zou 2 (verticale?) blauwe strepen hebben over de deuren. Op de loc zou "Rail Host" ofzoiets moeten staan, er zou ook iets van Genk moeten op staan. De loc zelf zou de alom gekende Traxx-loc zijn, maar zelfs dat kan met een korrel zout genomen worden. Voor mijn ouders lijken die locs allemaal op elkaar.  ;D

Hij komt dus langsgereden in Aarschot richting Leuven, iedere dag rond een uur of 10.

Google heeft me nog niet verder geholpen, maar hier zitten ongetwijfeld mensen die weten over welke loc het gaat.

Ik ben eens benieuwd welke loc ze nu precies gezien hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

efl045

Citaat van: Jurgen op 10 februari 2019, 11:15:59 AM
Ik heb zelf geen foto,...
Ik ben eens benieuwd welke loc ze nu precies gezien hebben.
Tip om het misschien wat makkelijker te maken, laat je ouders dan een foto maken ;-)

ceuleer

#5343
Ik heb deze week al 2 keer deze loc van Antwerpen richting Aarschot zien rijden.

C.B.

Kleuren van Lease maatschappij Akiem.
Zijn D,B,NL,A Traxxen bij Lineas in dienst.
Groetjes.
Claudio.

Jurgen

Citaat van: efl045 op 10 februari 2019, 11:30:13 AM
Citaat van: Jurgen op 10 februari 2019, 11:15:59 AM
Ik heb zelf geen foto,...
Ik ben eens benieuwd welke loc ze nu precies gezien hebben.
Tip om het misschien wat makkelijker te maken, laat je ouders dan een foto maken ;-)

Tja, ze zijn altijd te laat.
Ze letten er ook niet echt op, het is altijd toevallig dat ze die zien en dan zeggen ze dat.

Maar ja, ik kan alleen maar gokken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

volgens mij een hint om te zeggen dat je wat regelmatiger langs moet gaan !  ;D ;)

Houdini

Citaat van: Jurgen op 10 februari 2019, 11:15:59 AM
Ik heb zelf geen foto, maar mijn ouders zeggen dat ze hier in Aarschot bijna dagelijks een bepaalde loc zien rijden, maar ze kunnen dus niet met zekerheid zeggen welke...

Daarom een oproep, wie weet over welke loc het gaat.

De loc zou 2 (verticale?) blauwe strepen hebben over de deuren. Op de loc zou "Rail Host" ofzoiets moeten staan, er zou ook iets van Genk moeten op staan. De loc zelf zou de alom gekende Traxx-loc zijn, maar zelfs dat kan met een korrel zout genomen worden. Voor mijn ouders lijken die locs allemaal op elkaar.  ;D

Hij komt dus langsgereden in Aarschot richting Leuven, iedere dag rond een uur of 10.

Google heeft me nog niet verder geholpen, maar hier zitten ongetwijfeld mensen die weten over welke loc het gaat.

Ik ben eens benieuwd welke loc ze nu precies gezien hebben.

Inderdaad de loc die Gunter heeft laten zien, want deze rijdt de laatste 2 weken met de staalpendel Genk-Chatelet, samen met een andere traxx (in andere schildering).

mardig23

Het enige met blauwe verticale strepen over de deuren dat ik me voor de geest kan halen is de Stadler Eurodual.

Ik heb er geen idee van of die in Aarschot komt...
Mvg Karl

Davy

#5349
Weet er iemand waar de type654 naartoe is die jarenlang buitenstond voor de loods in Leuven?
em was misschien zodanig doorgeroest dat hij uit elkaar gevallen is :)

mardig23

Die staat bij CFV3V:

https://site.cfv3v.eu/site/

Eindelijk, of het was niet meer nodig :o
Mvg Karl

55erke


Vandaag te Zichem ;

20190212_210512 by J S, on Flickr


Groetjes
Johan


Geert

Uiteindelijk zijn het dezelfde locs met een ander kleurtje.

Bedankt voor deze mooie foto.  :)

Met de huidige technologie om met gsm of ipad... fotos te nemen wil ik wel eens terug gaan naar mijn jeugdjaren in Lier om de diesels te fotograferen. En als het kan heel wat jaren ervoor de stoomlocs....
::)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

55erke


Zo een goei weer vandaag....
Dan springen we op de fiets ...
Alle Foto's vandaag genomen en tussen Zichem en Diest ;

20190214_140922 by J S, on Flickr

20190214_140837 by J S, on Flickr

20190214_121913 by J S, on Flickr

20190214_133641 by J S, on Flickr

20190214_140755 by J S, on Flickr

20190214_122229 by J S, on Flickr

20190214_122021 by J S, on Flickr

Groetjes
Johan




mardig23

Mvg Karl