Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jakke

Zonder of met eender welke kader : dank aan de fotografen die wat zij spotten willen delen . Te merken aan het aantal verschillende bijdragers lijkt het een hele opgave .
Dus ik tevreden met wat men laat zien .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

loebaske

Is dat in model??
Lijkt er wel op...

D_Loc

Citaat van: loebaske op 21 mei 2018, 19:12:43 PM
Is dat in model??
Lijkt er wel op...
De trein is model de rest is echt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

SuSke

Dan is het een mooie fotoshop  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske



loebaske


Heeft iemand de video al gezien?

Metpetergaathetbeter


philippe_007

Citaat van: chef garde op 11 mei 2018, 22:15:06 PM
Citaat van: OlivierV op 10 mei 2018, 16:58:34 PM
En terug naar vandaag. Gisteren even langs de Warmoezeniersbrug te Gent geweest. Geeft een beetje een lijn 37 gevoel met al dat groen eromheen.


NMBS SNCB HLE 1830 @ Warmoezeniersbrug Gent
Fantastische foto Olivier!!!  Word daar even stil van, ging daar dagelijks wandelen met onze hond toen we nog op de Hundelgemsesteenweg woonden, in de zomer mocht ze daar zwemmen, ooit heeft ze nog een kitten gevonden, een honderd meter verder richting brug vanwaar jij je foto genomen hebt.  Helaas is ze er niet meer, in december laten inslapen.  Telkens ik een plaats passeer waar ik ambiance had met haar moet ik altijd even terugdenken aan haar, en nu bij het zien van deze prent, sweet memories!!

Deze brug ook direct herkent, ook nog in de buurt gewoond (Hundelgemsesteenweg), mijn hond heeft daar ook uren in het water gelegen, zelf in de winter als er overal sneeuw lag...  Beestje is ondertussen al 8 jaar overleden  :'(

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 juni 2018, 16:35:29 PM
Citaat van: loebaske op 12 juni 2018, 16:10:53 PM

Heeft iemand de video al gezien?
nu wel ;)

Tja, en zou het helpen? dagelijks zijn er die door het rood rijden, overlaatst nog een gezien, slalom tussen de slagbomen en dan direct na de overweg zijn oprit oprijden... 

Davy

Vanmiddag gezien op de Facebookpagina van Infrabel. Spectaculair gefilmd wel, maar zonde om die 6331 voor zoiets te gebruiken.
Ik vind dit eerlijk gezegd nutteloos en weggesmeten geld want grotendeels van de bevolking kijkt er niet eens naar.

Trouwens er is weer een recent filmpje te vinden van wielertoeristen die op hun gemak een éénsporige overweg overstaken die gesloten was.

55erke


De 6331 had buiten een kapotte remleiding geen schade hoor.
Groetjes

the_gold

Was niet aan een hoge snelheid ook, werd door een 77 afgeduwd dus zonder tractie heb je wel min of meer een afremmend effect, zelf frontaal ging de loc weinig schade gehad hebben. Is die loc uberhaubt nog in dienst....