Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Chrisrail

#3870
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

ceuleer

Citaat van: janieburton op 10 november 2015, 02:15:53 AM
Weet niet wat er mis is maar kan de foto's niet bekijken.

Awel, ik ook niet altijd, op de pc en iPad zie ik de foto's, op de iphone dan weer niet.... :-\  ???
raar.....

krisds

Citaat van: ERVIN op 09 november 2015, 22:57:19 PM
Van mij mogen ze dat ook doen , en trek dan ineens ook bovenleiding door van Mol naar Hasselt , dan komen er misschien eens wat meer goederentreinen doorheen Mol.  ;)

Voorlopig is hier in de verste verte nog niets te zien dat de bovenleiding naar Neepelt zou gaan.

Ik denk dat de Nederlanders wel wat kunnen helpen met die goederentreinen....daarvoor is er geen draad nodig. :)

ERVIN

Klopt volledig Kris , maar ze willen niet hé. :-\

Powered By Diesel

Vandaag groene-haltewandeling tussen Lier en Nijlen gestapt.
In Lier kwam ik deze tegen:

running on heavy fuel

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Geert

Ik moet deze middag in de buurt van Ekeren zijn, het weer is goed om de bocht van Ekeren nog is te bezoeken.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

Zelfde plaats als hierboven, alsook gelijkaardige trein (staal), maar met treinschakeling reeks 21 ervoor.
En ook een niet zo goed toestel als vorige week, dat was plat toen ik het deze ochtend wou meenemen, omdat ik het na het laatste gebruik was vergeten afzetten.

NMBS SNCB HLE2132 & 2149 met staaltrein door Wichelen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stoomlokje

Verleden week op lijn 15 een 18² met reklame op de zijkant gespot  en  gisteren op lijn 16 een Traxx met reklame op de verluchtingsroosters.
Blijkbaar begint de NMBS ook met reklame op hun loc's.
Echter tot mijn spijt géén foto's hiervan.
gr.
Saskia

Houdini

Citaat van: stoomlokje op 04 december 2015, 00:13:14 AM
Verleden week op lijn 15 een 18² met reklame op de zijkant gespot  en  gisteren op lijn 16 een Traxx met reklame op de verluchtingsroosters.
Blijkbaar begint de NMBS ook met reklame op hun loc's.
Echter tot mijn spijt géén foto's hiervan.
gr.
Saskia

Er is ook al een M6-rijtuig met reclame...dacht zelfs voor personeel aan te werven bij de NMBS...

SuSke

anti grafitti strategie van de NMBS ?? ??   8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Eddytje

Idd er rijden op dit moment op locs rond met reclame op voor het aanwerven van personeel (foto's staan er op de Facebook van de NMBS)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Powered By Diesel

Voor diegenen die de leeftrein willen nabouwen: hierbij de volledige samenstelling zoals ze deze week passeerde te Grez-Doiceau.
Voor de kop van de trein had ik wel te kampen met tegenlicht.



running on heavy fuel

OlivierV

Die stond een paar maanden geleden in Gent-Zeehaven naast de rijtuigen van onze club. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan