Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Binco


Metpetergaathetbeter


Metpetergaathetbeter



itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

conducteur


7774 + 2de HLR (nummer vergeten op te schrijven) + Containers...
Gisteravond rond 20h45 tussen Zwankendamme en Lissewege....
Ook nog een andere HLR77/78 gezien + auto's, maar de camera was nog niet gereed....

(iemand met inzicht in de trafiek van & naar Zeebrugge? Is er een bepaalde dag aan te raden om te gaan kijken?)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

patatje70

het varieert uiteraard, maar mijn gevoel zegt me dat het vooral dinsdag druk kan zijn (meest s nachts ) , laat je gewoon verrassen.. ;)

loebaske

Een mooi zicht van de hoogte tussen de oude en nieuwe masten, als ik me niet vergis zijn de nieuwe hoger door de nieuwe dubbeldek rijtuigen...

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 05 september 2015, 15:36:46 PM
Een mooi zicht van de hoogte tussen de oude en nieuwe masten, als ik me niet vergis zijn de nieuwe hoger door de nieuwe dubbeldek rijtuigen...

Ik denk niet dat er verschil van hoogte is(zal zijn) in de rijdraad,
Dat lijkt enkel zo omdat de nieuwe mast telkens iets dichter bij de fotograaf staat dan de oude,
De rechtopstaande mast is wel langer om de twee kabels te bevestigen daar het geen ''portaalmast'' is.

;)

doomslu

Dag gaan we eens aan Evan moeten vragen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Vandaag échte miniatuur stoomtreinen zien rijden in het Rivierenhof (Deurne). En ook elektrische.
Heel wat anders dan die plastieken prullen!
Foto's binnen een week (ik werk analoog  ;D )

doomslu

Hoe ga je analoge foto's op het forum laten zien?  ::)  :o  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 05 september 2015, 18:17:38 PM
Hoe ga je analoge foto's op het forum laten zien?  ::)  :o  :D
Inscannen hé Luc!

doomslu

Dat ik daar zelf niet op gekomen was!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

De masten zijn inderdaad iets hoger dan de andere, maar voor M6 rijtuigen lijkt me dat onwaarschijnlijk gezien de locatie... (tussen Zeebrugge en Brugge ligt enkel nog Lissewege & Brugge St-Pieters, Zwankendamme is op 14/12/14 gesloten om de uitbreiding van de goederenbundel mogelijk te maken... Er stonden ook nog maar twee a drie nieuwe portalen.....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum