Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Jurgen

@ Hugo: Vennbahn? Of is het een foto van een andere spoorlijn?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Citaat van: Jurgen op 13 september 2014, 13:19:54 PM
@ Hugo: Vennbahn? Of is het een foto van een andere spoorlijn?
Inderdaad! De Vennbaan zaliger!

ward

Citaat van: ward op 30 augustus 2014, 10:11:31 AM
De hle 13 rijdt idd dagelijks nog op de reizigersdienst en zal ook meer en meer erop ingezet worden daar de 21 naar de goederen zou gaan. Grtz

Ter info.. vrijdag 12/09 in Brussel-Zuid eentje gepasseerd met 2x HLE13, en ertussen M6 rijtuigen..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

ERVIN

Na een tip van mijn spotter-collega , een mooie trein kunnen fotograferen, waarvoor dank natuurlijk. ;)  Dit zie je niet zoveel hier in Mol.





mark7758

Leuke foto's.  Iets om na te bouwen?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Geert

Vandaag voor het werk in de haven van Antwerpen geweest, teruggekomen via Ekeren. Even gezocht waar de beruchte bocht van Ekeren lag, en gevonden.  8)
Het doodlopende straatje in gereden, en jawel er was een treinspotter actief.  Spijtig geen tijd en ook geen fototoestel bij. Maar ik kom er zeker nog is terug.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

ERVIN

Ja Geert , dat is daar zowat het " Mekka " van de treinspotter  ,de beroemde salaatweg , altijd wel iets te zien , zeker de moeite om nog eens terug te gaan. ;)


Geert

Er passeerde net een containertrein, ik dacht dat deze ging omvallen, net zoals op bovenstaande foto  :o

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

B_Modelbouw

Correctie; "SALAADWEG" da's dus vlak bij de deur ... En de Duvel staat altijd koud.

Wie langst komt let wel er zijn wegenwerk aan 't Laar, waardoor je dient om te rijden. 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


ERVIN

Oeps  ,mijn excuses " Salaadweg " dus , en daar hou ik je aan hé van die Duvel!!!  :P

B_Modelbouw

Altijd welkom ...

Grappig dat ik geregeld ga spotten in de Voerstreek en enkele uren later diezelfde trein hier nagenoeg in mijn achtertuin zie voorbij komen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Geert

Ook langs het station van Ekeren gereden. En dan zwijg ik nog wat ik allemaal gepasseerd heb in de haven. :P

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Huugooke

Zaterdag 20 september 2014, Groenplaats Antwerpen:


Alain

Wist niet dat er nog zo'n tram rondreed in "het stad" hier zijn die al een jaar of 40 verdwenen.  ;D

Johnnytrein

Dat  is geen normale rit, deze komt uit het trammuseum .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about