Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Durango

Prachtige platen Dirk. Als oud hagenees doet dit wel iets. In sommige heb ik vroeger (a long time ago) nog ritjes gemaakt.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Stieven76


Olivier77


Echt zeer mooie foto's met prachtige gebouwen op de achtergrond.

Bedankt voor het delen

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Herwig

Nette en charmante Haagse Trammetjes.
En de straten en pleinen zo proper/netjes !
Of ging er vooraf een extra P.P. langs ?  (stedelijke poetsploeg)
En ook een fraaie rode platbodem met zijzwaarden.... .

D_Loc

Dank voor de complimenten!
Wat betreft de schone straten, volgens mij zijn die altijd wel redelijk schoon in Den Haag (behalve als de reinigingsdienst staakt, wat een aantal jaar geleden het geval was tijdens Koninginnedag).
Ik ben zelf ook geboren in Den Haag maar toen ik 3 was zijn we naar Zoetermeer verhuisd, dus Den Haag heb ik zelf niet bewust meegemaakt als "woonstad". Wat de trams betreft heb ik alleen de PCC's meegemaakt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

Mooie foto's van mooie trams in een mooie omgeving  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

in F-Abreschviller (Gerolf) zijn de afgebladderde omgeving en de "sympa"  treintjes misschien wel van de losse Franse slag,
in den Haag is alles op eerste gezicht zeer erg Hollands keurig...  .


loco

Vandaag een bezoek gebracht aan de dag van het patrimonium bij de CFV3V. Maandag 21/7 heb je nog een tweede kans om en bezoek te brengen naar aanleiding van de dag van het modelisme.

Genoten van een toeristisch ritje heen en weer en van de lekkere zon en van de rust in de omgeving en drie pintjes.
In Treignes stond een nieuw aangekochte Cockerill rangeerder van de dolomiet groeve in Marche les Dames. Achter het lokje de omgebouwde ferryboatwagen glm (ex NB) en de glm in een groen kleedje (nog zonder opschriften).
In Mariembourg stond een tweede fabriekslocje in de New Look livrei als reeks 90.
Wie gaat dit in model namaken?

In Treignes gaat men een tweede loods bijbouwen die ongeveer even groot zou zijn als de nu bestaande loods. Dit zou de capaciteit van het huidige museum ongeveer verdubbelen.






SuSke

Citaat van: loco op 21 juli 2014, 00:02:11 AM
...
In Mariembourg stond een tweede fabriekslocje in de New Look livrei als reeks 90.
Wie gaat dit in model namaken?
...

Staat op het programma bij 2 leveranciers: Van Biervliet en Goover Models
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loco

Ik dacht dat zij enkel de reeks 91 op hun programma hebben staan en niet de reeks 90. Er is toch een verschil tussen beide? Bij Goover zie ik alleen de 91. Bij VBV zie ik inderdaad ook de reeks 90 staan.

ACFI

Ik vond in Treignes deze twee wel tof.

De eerste al makkelijker in model te maken dan de tweede.





Een schril contrast met de Brossel die naast de postwagen hing te verroesten, dromend van een restauratie, of minstens toch een dekzeiltje.



Steven

OlivierV

1306 Gent Zeehaven

Mijn fiets voor tijdens het jaar in Gent mocht deze vakantie eventjes terug naar huis, dus ik dacht, ik parkeer de auto aan het seinhuis van Gent-Zeehaven en stap zo te voet naar Gent-Dampoort (waar de fiets stond) In het passeren nog wat vanalles zien staan, waaronder deze 13, snel de iPhone eventjes bovenhalen en een fotootje maken.

Groet!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

Sinds een 2 tal weken heeft stel 911 ook zijn revisie ondergaan. (3e stel in de reeks van de duikbrillen, na de 916 / 917)
Vandaag te zien als L trein tussen Lokeren & St-Niklaas (L59)



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

conducteur

Met de grijze band voor het nummer al een hele verbetering, maar het blijven carnavalsbrillen....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

oebr

ik ben eens op kroko-safari gegaan, en heb er toch enkele kunnen 'schieten':








2 Zwitserse, een oostenrijkse, een italiaanse, de bekende Duitse en de kleine Duitse (Schnappi ?). De afgelopen dagen gespot in musea in Sinsheim, Speyer en Koblenz.
De collecties in het technik-museum.de zijn voor spoorliefhebbers wat pover, die in Koblenz ronduit subliem (zowat de hele DB catalogus), MAAR de musea in Speyer en Sinsheim zijn machtig met fantastische andere collecties (dus niet spoorgerelateerd - oa de Concorde, de Russische Space Shuttle, alle mogelijke Decap orgels, amerikaanse auto's met vleugeltjes, ongelooflijk veel Corvettes, zowat alle modellen tanks, gigantische collectie straaljagers...), in Koblenz vechten ze tegen het verval...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992