Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Affiches

Gestart door Mr-tsjoektsjoek, 24 december 2009, 17:50:42 PM

Mr-tsjoektsjoek

Hello,

Op bijgaande link heb je een grote keus uit affiches, die je (verkleind) kunt gebruiken op je stations op te fleuren.

http://eu.art.com/gallery/id--b1992/trains-prints.htm?ui=56BA81DAD81B4C1DBCD3A6689EFBB348

Michiel

Machtig mooi vonst. Ik kende deze site nog niet. Bedankt!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Wel jammer dat je, wanneer je een beetje uitvergroot, er een watermerk in krijgt [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Wel jammer dat je, wanneer je een beetje uitvergroot, er een watermerk in krijgt [xx(]



Ja jammer.........maar deze mensen willen ook een beetje eten op tafel hebben met de kerst [:)]

Kees-Jan

Gerolf

Snap ik wel [^]
Mijn bron voor kleine affiches is ebay - foto's van affiches die te koop zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

cyberbeast

Ik maak ze liever zelf.
Dan kan ik nog altijd een optreden van Michael Jackson regelen in mijn dorpje met 1500 inwoners. [:D]
 

Binco

[:D]toevallig
die poster van "train modern locomotives"
heb ik zelf in mn kamer hangen.

-> eigenlijk vind ik die helemaal niet mooi maar die moet blijven
hangen van mn ma want die hebben we gekregen van vrienden...
[:(][:(][:(][xx(]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door binco

[:D]toevallig
die poster van "train modern locomotives"
heb ik zelf in mn kamer hangen.

-> eigenlijk vind ik die helemaal niet mooi maar die moet blijven
hangen van mn ma want die hebben we gekregen van vrienden...
[:(][:(][:(][xx(]



Ik heb die van de stomers (3e poster)
Ik zoek die moderne nog[:D]
Spoorse groeten
Dimitri