Model van het jaar verkiezing online werkt niet!

Gestart door Gert1, 16 december 2009, 09:57:15 AM

Sicco

citaat:
Geplaatst door Gert1

Met alle respect, maar dat plaatje laat geen BR 64 zien.

BR 64 ziet er zo uit: http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=BR+64&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=



Euhm.... dat is een Duitse 64, geen Belgische. Een Belgische 1200 is toch ook niet hetzelfde als een Nederlandse 1200?

We hebben het hier dus over stoomloctype 64, dit is dus ook precies de reden waarom je op moet passen buitenlandse vertalingen voor gewone Belgische woorden te gebruiken (baureihe is immers gewoon Duits voor type of serie, dus waarom dat gebruiken als het ook gewoon Nederlands kan)

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Gert1

Met alle respect, maar dat plaatje laat geen BR 64 zien.

BR 64 ziet er zo uit: http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=BR+64&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=

mvg,
Gert


[?][?][?]
We verkiezen een Belgisch model, geen Duits model [:D]

Gert1

Ach ja natuurlijk! [:D]
Stom van mij...

mvg,
Gert

Gert1

Ondertussen zijn we twee weken verder en werkt de online verkiezing nog steeds niet.
Steeds weer foutmeldingen. Mag ik opmerken dat de uitslag van de verkiezing op deze manier negatief be?nvloedt wordt? Er zijn waarschijnlijk talloze lezers die wel willen stemmen, maar het nu niet kunnen...

mvg,
Gert

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gert1

Ondertussen zijn we twee weken verder en werkt de online verkiezing nog steeds niet.
Steeds weer foutmeldingen. Mag ik opmerken dat de uitslag van de verkiezing op deze manier negatief be?nvloedt wordt? Er zijn waarschijnlijk talloze lezers die wel willen stemmen, maar het nu niet kunnen...

mvg,
Gert

Gert, kan je het probleem nog eens omschrijven?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Het probleem is aan het begin van dit topic omschreven (tenminste zoals ik het ook ervaar). Ik doe verder ook geen moeite meer om te stemmen.

Ik zie zelf overigens niet zo in hoe de stemming echter negatief be?nvloed zou worden door het brakke script. Het populairste (dus niet: beste) model zal hoe dan ook winnen, zolang de storingen ook maar eerlijk verdeeld worden over iedereen [:)]

Gert1

Precies wat Sicco zegt. Telkens weer diezelfde foutmeldingen. En echt, het maakt niet uit of ik het met Safari op een Mac probeer of met Explorer op een Windows PC.

De uitslag wordt naar mijn mening wel be?nvloed doordat mensen die geneigd zijn per PC te stemmen doorgaans jonger zijn en een net wat anders smaak hebben dan de oude spoorhazen die eerder geneigd zijn op conventionele manier hun stem uit te brengen.

Overigens geef ik het ook op. Als dat script niet functionerend wordt gemaakt is het verder zinloos het nog te proberen.

mvg,
Gert

JurgenM

Hallo Gert1, Sicco en Doomslu,

Vandaag voor het eerst geprobeerd de online verkiezing in te vullen en ook ik krijg een foutmelding:
"You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' , , , , , 14, 11, 1)' at line 1"

Wel jammer dat de uitgever zo laks is en dat er 14 dagen na de eerste melding nog niets verandert is. Erg jammer, want ik vind het forum en het magazine TOP!! Maar de website modelspoormagazine: FLOP!

Aan iedereen nog de beste wensen!

Groet,
Jurgen

just4fun

Gisteren heb ik de online-poll ingevuld, zonder ook maar ??n probleem!
Gert1, als je denkt dat de 'ouderen' meer geneigd zijn om per post te stemmen en de jeugd enkel per PC, wie houdt je dan tegen om zoals de oudjes te doen?
Paul

swa

Ik kan de reacties van Gert1, Sicco en Jurgen m best begrijpen!
Ongeveer een jaar geleden, toen ik de site van modelspoormagazine ontdekte, heb ik via mail aan de redaktie te kennen gegeven dat de site erg ondermaats was. De helft van de knoppen werkte niet: agenda, modelspoorclubs, seintje..  In een reactie van MSM werd ten stelligste beloofd dat er verbetering op komst was! Nu, een jaar later, is alles nog net hetzelfde...!
Als ik nu zie dat het idem dito is wat betreft de stemming van verkiezing model van het jaar, moet ik concluderen dat er op informaticaniveau bij MSM toch nog werk aan de winkel is.  
Anderzijds, de knoppen waarmee centjes te rapen vallen (abonnementen, huidig nummer) werken w?l feilloos...

Gert1

citaat:
Geplaatst door just4fun

Gisteren heb ik de online-poll ingevuld, zonder ook maar ??n probleem!
Gert1, als je denkt dat de 'ouderen' meer geneigd zijn om per post te stemmen en de jeugd enkel per PC, wie houdt je dan tegen om zoals de oudjes te doen?
Paul


Gert1

citaat:
Geplaatst door just4fun

Gert1, als je denkt dat de 'ouderen' meer geneigd zijn om per post te stemmen en de jeugd enkel per PC, wie houdt je dan tegen om zoals de oudjes te doen?


Omdat ik geen zin heb om me oud te voelen!

mvg,
Gert

conducteur

Het zou ook vanaf volgend jaar mogelijk zijn om geen stem uit te brengen voor een bepaalde categorie. Ik kon moeilijk stemmen voor de rijtuigen waar ik niets/weinig mee ben en nooit gezien heb (behalve dan van de foto's in msm). 'k Heb dan maar de boeken open gedaan en gekeken wat er de mooiste was, maar niet stemmen zou ook moeten kunnen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Gert1

citaat:
Geplaatst door just4fun

Gert1, als je denkt dat de 'ouderen' meer geneigd zijn om per post te stemmen en de jeugd enkel per PC, wie houdt je dan tegen om zoals de oudjes te doen?


Omdat ik geen zin heb om me oud te voelen!

mvg,
Gert




Te gierig om een postzegel te kopen, ja. [:D][:p]

(Sorry, kon het niet laten. [;)])


Bij mij is het wel gelukt, van de eerste keer. Maar ik heb dan ook geen Nederlandse postcode, misschien daarmee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

citaat:
Geplaatst door conducteur

Het zou ook vanaf volgend jaar mogelijk zijn om geen stem uit te brengen voor een bepaalde categorie. Ik kon moeilijk stemmen voor de rijtuigen waar ik niets/weinig mee ben en nooit gezien heb (behalve dan van de foto's in msm). 'k Heb dan maar de boeken open gedaan en gekeken wat er de mooiste was, maar niet stemmen zou ook moeten kunnen.


Maar iedereen stemt toch over modellen die men niet allemaal heeft? Alsof iedereen ?lle locomotieven heeft en een vergelijk gaat maken. Daarom dus dat het een populariteitswedstrijd is, geen verkiezing. Stemmen op een categorie waar je helemaal niets mee hebt is dus net zo zinvol als stemmen op een categorie waar je maar een deel mee/van hebt.

Het is overigens niet (alleen) het postcode probleem, als ik een viercijferige pc invoer gaat het ook mis