Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

forum-meeting 2010 (waar)

Gestart door loebaske, 11 december 2009, 08:42:58 AM

loebaske

Zal wel zijn [:D][:D][:D][:D] Gerolf, denk dat Erik ons zal moeten buiten smijten[:p]

Rochevalien

Erik, als je eens een "maitre d'hotel" zoekt weet ik wel iemand voor je[:D][:D][:D][:D][:D]

Gerrit

Jurgen

Tot wanneer kunnen we onszelf aanmelden?

Ik vrees dat er die dag een receptie zal zijn in onze school. Dit zal een combinatie zijn van een nieuwjaarsreceptie en een afscheid van een collega. Ik kan dus moeilijk mijn kat gaan sturen als die receptie dan doorgaat.
Probleem is dat ik dus nog niet zeker weet of dit ook die dag zal doorgaan. Dit zal ik pas zeker weten na de kerstvakantie.

Vandaar de vraag wanneer de laatste aanmeldingsdatum is voor de forummeeting?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.


Jurgen

OK, zet me dan maar onder voorbehoud. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Ist waar Gerrit, ben jij dan DIE man[?][?][?]
Zou super leuk zijn....

patatje70

zet me ook maar onder voorbehoud...
Wim[:p]

chef garde

Voila, 7 euro gestort, maandag op Erik zn rekening.  Moogt mij dan in de lijst van de aanwezigen plaatsen met een rood B'tje achter mijn naam ...

ERVIN

Ik moet tot mijn grote spijt meedelen dat ik vrijdag 8 januari niet aanwezig kan zijn.[:(]

Zal voor een andere keer zijn gasten.[;)]

loebaske

Dat is jammer, maar als het niet kan, ja dan zal het voor een volgende keer zijn Erwin[;)][;)]

domie-o2

Wie neemt de taak op zich van PR-man???Ge weet wel voor de boekskes!
Of is dat een slecht - onnozel- idee?

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door domie-o2

Wie neemt de taak op zich van PR-man???Ge weet wel voor de boekskes!
Of is dat een slecht - onnozel- idee?



Dat is helemaal geen onnozel idee! Ik wil wel  een reportage-tje maken ,als er nu nog iemand een groepfoto kan maken? misschien het vrouwtje van Erik?
We willen natuurlijk ook het model van Erik zijn type 1 bewonderen [:p][:p]  

Gerrit

Gerolf

Voila, ook gestort. Zet me maar op de "definitieve" lijst [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Dominiek/Gerrit dat was ook mijn bedoeling, normaal hebben we onze huisfotograaf (Luc Dooms ) maar als hij niet kan komen hebben we idd. een fotograaf nodig die bereid is kiekjes te schieten, als Gerrit dan een woordje schrijft voor MSM is da OK.....enne onze Gerolf is er ook bij SUPER [:)]

Nog effe duidelijk maken dat ik enkel een B bij je naam kan zetten als Erik me via mail bevestigd dat de betaling op zijn rek.nr. staat [;)][;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Dominiek/Gerrit dat was ook mijn bedoeling, normaal hebben we onze huisfotograaf (Luc Dooms ) maar als hij niet kan komen hebben we idd. een fotograaf nodig die bereid is kiekjes te schieten, als Gerrit dan een woordje schrijft voor MSM is da OK.....enne onze Gerolf is er ook bij SUPER [:)]

Nog effe duidelijk maken dat ik enkel een B bij je naam kan zetten als Erik me via mail bevestigd dat de betaling op zijn rek.nr. staat [;)][;)]

En als onze "huisfotograaf" nu eens belooft om speciaal voor jullie van Luxemburg te komen?

Beloven jullie me dan om elk (indien mogelijk) ??n "ding" mee te brengen dat jullie zelf gemaakt/verbouwd/verweerd hebben. Kunnen we meteen van de reportage een boeiend verhaal maken en tonen wat we kunnen? [:p]

Is dat geen goed idee? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *