Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Z-spoor forum

Gestart door Havoc, 17 juni 2005, 13:44:05 PM

Havoc

Zspoor magazine heeft nu ook een website met forum enkel over Z. Nog blinkend nieuw, met weinig actie. Ik denk als de Z spoorders van hier ook naar ginder gaan het ledenaantal direct verdubbelt!

Hier te vinden: http://www.z-spoorclubnederland.nl/
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

hou ons even op de hoogte?
en maak wat reklame voor ons daar, je weet maar nooit, mannen!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Havoc

Is gebeurd Tony. Zelf zonder het te vragen, maar door gewoon in de post van "nieuwe leden" te vermelden is modelspoormagazine opgenomen in de links op de site.

Het is daar nog heel stil...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Dag de Muzketiers,

Zo effekes naar jouw link gekeken, veelbelovend en een grote stap vooruit, bij die mannen. Er is lektuur en ideetjes te rapen. En, Johan, module op been? Bij mij groeit het stillekes. Ik houd onze noorderburen in de gaten, monument.

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Havoc

Ahaa, er leven er hier nog...
Momenteel meer met stoom bezig. En eigenlijk ook wat aan het wachten wat onze noorderburen van module gaan gebruiken. Wel een idee van poten. Zal voor de winter zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Wintervoeten, Johan [?] [:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Havoc

Met de treien spelen in de sneeuw heeft voor sommigen misschien zijn charmes, Tony, maar daar behoor ik niet echt bij.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

vergeet niet van raketten aan de voeten te zetten, anders moet ene hond met ene tonneke ter hulp geroepen worden.

[:D]  [:D]  [:D]


Denis



Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

stefan rosiers

Weet er soms iemand welke modellen marklin in 2006 gaat uitbrengen in schaal z

depovero

Dag Stefaan,

Nieuws bij M?rklin, niets op hun site gezien, gisteren. Eens rondneuzen op ander linken, who knows?

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Havoc

Zijn alle nieuwigheden die voor 2005 aangekondigd waren er al? Ik heb die set van 3 graanwagens nog nergens gezien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Dag Johan,

Den Amylum, de Transc?r?ales en den ... heu ... heb ik al meer dan eens gezien. Bij Brandt - daar gaat het niet meer, meneer is op pensioen sinds juli ,of zo, vorig jaar. 40 jaar in dienst geweest h?la!

Bij 'Het Spoor' in Heverlee ook al is gezien.

De nieuwigheden van 2006 laten op zich wachten, het is stillekes op de gekende sites.

Denis

PS: Commerce oblige.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn