Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Michael-59, 09 oktober 2009, 10:09:48 AM

Michael-59

Na jaren te hebben gedroomd om een modelspoorbaan te gaan maken, is het eindelijk zover. Ik ben hard bezig met de planning van mijn modelspoorbaan, genaam "Mittelbr?cke". Via de blog http://modelspoorbaan-mittelbruecke.blogspot.com/ kan je op de hoogte blijven van vorderingen.
Overigens bestaat Mittelbr?cke echt. Het is een brug in het plaatsje Bensheim (Hessen, Duitsland).

Als spoor ga ik gebruik maken van Marklin C-rails. Of dat een goede keuze is daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn. Gemak in aanleg en met keerlussen, maar wat minder realistisch in de scenery. Ik zal eens het scenery forum uitpluizen, hoe daar op de beste manier mee om te gaan.

Verder hoop ik op dit forum veel informatie, tips en andere zaken uit te kunnen wisselen met jullie, zodat we niet alleen met onze eigen problemen zitten, maar er steeds nieuwe gezichtspunten zijn.

Tot spoedig in een van de fora, groet,

glamo

#1
welkom op het forum, je treft hier flink wat info die je op de goede weg kan zetten[;)]
 

Gerolf

#2
Welkom, Micha?l. Veel plezier op ons forum [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw