Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

L.S. Models voor 2010...

Gestart door eve, 29 september 2009, 19:25:03 PM

rixke rail

#45
citaat:
Geplaatst door Sicco
ik heb de energie en tijd hier niet meer voor...



... steek die maar in Uw foto-site (Flickr), Sicco, blij dat U weer begonnen bent ! [:p]
Staat direct bij mijn favorieten.
Modelspoorse groeten,
Eric.

Edit : kunnen we nu misschien terug on-topic ?
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

#46
Oei, oei, wat zijn er toch forumleden die vlug "geirriteerd" geraken. Sommige berichten zijn anders helemaal zo negatief niet als dat je op de eerste blik zou denken. Zou het het verschil in mentaliteit zijn??
Ik weet het niet, en ik wil het ook niet weten. Ik ben hier op dit forum omdat modelsporen mijn hobby zijn, en ik me op deze manier wil ontspannen. Ik hoop dat iedereen er ook zo over denkt.
Want laten we wel wezen: dit draadje gaat/ging over de nieuwigheden van LSM, dus.......[:I][:I][:I]

terug op het goede spoor.....[:D][:D][:D]

Wanneer komt de "oude" reeks 18 terug op de markt?? [:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Brunel

#47
Nou hangt juist LSmodels nogal aan een 100 procent correcte uitvoering. Ik denk dat we het er in ieder geval over eens kunnen zijn dat uitgerekend LSmodels niet zomaar een reeks 77 uit een BB63000 zal willen toveren.

chef garde

#48
@ Peter ivm de "oude" 18, dacht dat er nog redelijk wat modellen voorhanden waren bij verschillende handelaren.

Peter

#49
Wanneer komt de E310/E410 op de markt?
Met vriendelijke groeten
Peter

eve

#50
citaat:
Geplaatst door Peter

Wanneer komt de E310/E410 op de markt?



Volgens de firma H. in Aachen : eind januari...

Erik

erwin9

#51
Beste mensen,
Persoonlijk wacht ik liever enkele maanden langer op een aangekondigde nieuwigheid, en hecht (veel) meer aandacht aan een correcte uitvoering.
Trouwens, wat langer wachten biedt weer wat meer ruimte om het 'budget' wat aan te laten dikken!

Prettige feestdagen voor iedereen !!!
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

AtMoPo

#52
citaat:
Geplaatst door eve

citaat:
Geplaatst door Peter

Wanneer komt de E310/E410 op de markt?



Volgens de firma H. in Aachen : eind januari...

Erik



eind januari 20??
AtMoPo