Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

1184 te FGSP

Gestart door nmbs, 15 september 2009, 02:10:09 AM

nmbs

En vanmorgen stond de HLE 1184 te FGSP (Gent St Pieters), op die doodlopende sporen naast die leuke, en vooral dicht bij het station zijnde :(! autoparking.

Groetjes

chef garde

citaat:
Geplaatst door nmbs

En vanmorgen stond de HLE 1184 te FGSP (Gent St Pieters), op die doodlopende sporen naast die leuke, en vooral dicht bij het station zijnde [:(!] autoparking.

Groetjes

Kan zijn, de bestuurders van FGSP krijgen opleiding op de 11.

chef garde

Mag overnachten in FDN (oudenaarde), stond daar rond 18u30 in de cutsac langs lijntje 86, richting Gent.

patatje70

citaat:
Geplaatst door chef garde

Mag overnachten in FDN (oudenaarde), stond daar rond 18u30 in de cutsac langs lijntje 86, richting Gent.



spreek eens Nederlands Wouter !!!!

the_gold

Ik zag er zaterdag ook eentje in Gent staan. Denk dat het om dezelfde loc gaat

chef garde

citaat:
Geplaatst door patatje70

citaat:
Geplaatst door chef garde

Mag overnachten in FDN (oudenaarde), stond daar rond 18u30 in de cutsac langs lijntje 86, richting Gent.



spreek eens Nederlands Wouter !!!!

Is toch duidelijk, Wim??  Cutsac = stootblok, en lijn 86 is da lijntje Gent - Ronse, die in uw tuin passeert ...

B-Cargo


chef garde

Vanaf volgende week (normaalgezien ...), zou de 11 ter vervanging van de 23, het P-treintje E7012, FGSP (6u15) - FSRR (7u40), via Aalst trekken.  's Avonds keert hij dan ook als P-trein terug.  Nummer en uurregeling daarvan ken ik nie, doe praktisch nooit lates ...

trainfreak

citaat:
Geplaatst door chef garde

Vanaf volgende week (normaalgezien ...), zou de 11 ter vervanging van de 23, het P-treintje E7012, FGSP (6u15) - FSRR (7u40), via Aalst trekken.  's Avonds keert hij dan ook als P-trein terug.  Nummer en uurregeling daarvan ken ik nie, doe praktisch nooit lates ...



Die passeert mijn deur bijna, kzal es moeten gaan zien dus
Spoorse groeten
Dimitri

Anarchy

7013 Gent Sint Pieters - Schaerbeek R
7022 Gent Sint Pieters - Ottignies
7095 Dendermonde - Forest Voitures
7903 Oudenaarde - Schaerbeek G
7907 Oudenaarde - Schaerbeek R
7968 Zottegem - Forest Voitures
8012 Schaerbeek R - Gent Sint Pieters
8013 Schaerbeek R - Gent Sint Pieters
8902 Schaerbeek R - Oudenaarde
8904 Schaerbeek G - Oudenaarde
8907 Schaerbeek R - Zottegem
8969 Forest Voitures - Zottegem