Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 39

Gestart door ronny-vdv, 06 juni 2005, 20:32:59 PM

coalminer

Ho ja , het artikel over de "krokodil" nog vergeten . In pure Model Railroader stijl ...en ik vergeet er nog wel een paar..MSM 39 zal moeilijk te overtreffen zijn , vrees ik ?

coalminer
 

tonycabus

Zoals je ziet, coalminer, wordt er hard gewerkt om elk nummer goed te maken. Dat het niet elke keer voor iedereen "raak" zal zijn weten we allemaal wel. Dank je voor deze wel z??r positieve noot na je -alleszins goed bedoelde en opbouwende- kritiek!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door coalminer
... In pure Model Railroader stijl ...
... maar met een v??l mooiere layout, dankzij de mensen van MetaMedia!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

diesels

Helaas *opnieuw* nog niks gezien. Weer als laatste, en daar betaal ik dan 80 euro per jaar voor. Jammer hoor [B)]

*snif*

doomslu

Niet vergeten, mannen, dat we h??l traag moeten lezen deze keer : het volgende nummer komt pas over 2 maanden. Hoe gaan we dat overleven ??[:(!]
H????l lang geleden kregen we tenminste nog een vakantieboek van Zonneland om het verlof te overbruggen...[:o)]

Overigens sluit ik me aan bij de vorige reakties : prima nummer ![:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

citaat:
het volgende nummer komt pas over 2 maanden. Hoe gaan we dat overleven ??


Verder werken aan de baan??
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

Bij temperaturen boven de 30?? [:I]  Neen gewoon lekker in de zetel met een verfrissend drankje, de oude nummers nog eens terug doornemen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Ik zie beide voorstellen wel zitten ! [:)]
Maar eerst dat van Johnny [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Met dit weer wel ja. Alhoewel het momenteel in de werkplaats frisser is dan buiten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

argilla

Voorstel: mijn tuinspoorbaan verder afwerken, en nieuw aangekocht matriaal testen op weerbestendigheid ( hitte). Verder hiihahaahh ( sorry kan het niet laten is sterker dan mezelf) heuuuuuuu ........[:Imet de madam spelen [:D][:D][xx(] sorry  Tony moest eruit [:I][:I]
Lachen mag ook eens niet
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

tonycabus

Is het daar niet te warm voor???[xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door argilla...met de madam spelen [:D][:D][xx(] het moest eruit... [:I][:I]
Voor sommigen kan het niet warm genoeg zijn ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven86

Ik vind MSM 39 een heel geslaagd nummer. Een goede balans van thema's. Ik was eveneens blij om weer wat van Le Plat te kunnen lezen. Verder zo [:)]!

locomotion

Ik kan mij vergissen, maar in het artikel over M?rklin C-sporen staat op  de openingsfoto een stoomloc type 93. Is dit geen gelijkstroomloc van Liliput zonder M?rklin sleper? Natuurlijk is de werkwijze ook toepasbaar op gelijkstroomrails, maar het is toch verwarrend als je het over M?rklin rails hebt.
locomotion

Guy Van Meroye

citaat:
Geplaatst door locomotion

Ik kan mij vergissen, maar in het artikel over M?rklin C-sporen staat op  de openingsfoto een stoomloc type 93. Is dit geen gelijkstroomloc van Liliput zonder M?rklin sleper? Natuurlijk is de werkwijze ook toepasbaar op gelijkstroomrails, maar het is toch verwarrend als je het over M?rklin rails hebt.
locomotion


Inderdaad is de stoomloc een gelijkstroom Liliput. Bedoeling hiervan was niet om de lezers in verwarring te brengen, wel om aan te tonen dat zonder herkenbare Marklin locs de bewerkte C-rails nog nauwelijks als zodanig te herkennen zijn, zeker vanuit een lage hoek.  [;)]
Guy