Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Goovermodels

Gestart door Peter, 10 september 2009, 16:27:46 PM

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door janjozef

Welk zou die democratische prijs zijn, want al heb nog 6 jocadissen liggen, ik wil altijd overstappen,

Jan



Op de website van Het spoor staat meer info over de prijs + de verschillende versies die gaan uitkomen.
MC

janjozef

Die prijs is nog democratisch,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door janjozef

Die prijs is nog democratisch,

Jan



Idd, het had erger kunnen zijn. Ik ben ook benieuwd naar de L- rijtuigen die Olaerts gaat uitbrengen.
MC

eric

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:




Fleischmann en Roco zitten onder een dak. Roco heeft Fleischmann opgekocht. Fleischmann mag een eigen koers varen, maar duidelijk is dat het management beide wel op elkaar zal afstemmen




Roco heeft niet Fleischmann opgekocht maar ze zijn beide van Modelleisenbahn GmbH

Rochevalien

Democratisch zou ik dat niet noemen maar laat ons de modellen afwachten en ze dan beoordelen.
Ik heb zelf nog een deel L wagens liggen om te herspuiten en op te lappen want die trapjes van de joc wagens zijn wel h??l fragiel .
Het stoort mij overigens niet dat 2 fabrikanten hetzelfde model uitbrengen,dan kunnen we kiezen.Dat is een luxe die de Belgische modelspoorder zelden overkomt.

Peter

Ook op de website van Tufken staan de Goover modellen allmaal, los en ook in sets van drie rijtuigen (met de prijzen)
We worden echt vewend.

Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Inderdaad, setjes van 2 en drie rijtuigen.

Wat de foto's betreft: er staat enkel de opdruk van Modeltrein-Paradise op. Hij zegt niet dat het zijn foto's zijn. Er staat trouwens ook niet op dat het uw foto's zijn, althans geen C van Copyright.

PS: foto's zijn al verwijdert[:(!]
Met vriendelijke groeten
Peter

LordTD

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Peter

Ook op de website van Tufken staan de Goover modellen allmaal, los en ook in sets van drie rijtuigen (met de prijzen)
We worden echt vewend.




Los [?] Alleen sets van 2 en 3 [;)]
Afgebeeld met MIJN foto's met een copyright van MODELTREIN-PARADISE. Een beetje grof [:(!][:(!][:(!][:(!]


Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.
 

rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dgrr57

citaat:
Geplaatst door LordTD

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Peter

Ook op de website van Tufken staan de Goover modellen allmaal, los en ook in sets van drie rijtuigen (met de prijzen)
We worden echt vewend.




Los [?] Alleen sets van 2 en 3 [;)]
Afgebeeld met MIJN foto's met een copyright van MODELTREIN-PARADISE. Een beetje grof [:(!][:(!][:(!][:(!]


Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.


De twee rijtuigen waarvan sprake zijn van Nmbs historisch patrimonium. Drie andere zijn nog in 'restauratie'.

trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan mis ik toch iets hoor?
L rijtuigen bij TSP???
Bij het Stoomcentrum van Maldegem???
Volgens mij is de enige overblijvende stam die van het patrimonium, en enkele die bollen bij SDP
Spoorse groeten
Dimitri

dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan mis ik toch iets hoor?
L rijtuigen bij TSP???
Bij het Stoomcentrum van Maldegem???
Volgens mij is de enige overblijvende stam die van het patrimonium, en enkele die bollen bij SDP

En bij CFV3V [?]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan mis ik toch iets hoor?
L rijtuigen bij TSP???
Bij het Stoomcentrum van Maldegem???
Volgens mij is de enige overblijvende stam die van het patrimonium, en enkele die bollen bij SDP

En bij CFV3V [?]

Dat zijn ook geen L-rijtuigen.
Die zijn herkenbaar aan hun meerdere deuren, eentje om de twee compartimenten ofzo.
Spoorse groeten
Dimitri

Sicco

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan mis ik toch iets hoor?
L rijtuigen bij TSP???
Bij het Stoomcentrum van Maldegem???
Volgens mij is de enige overblijvende stam die van het patrimonium, en enkele die bollen bij SDP

En bij CFV3V [?]

Dat zijn ook geen L-rijtuigen.
Die zijn herkenbaar aan hun meerdere deuren, eentje om de twee compartimenten ofzo.


Die staat er ook tussen hoor:-)

Sicco

citaat:
Geplaatst door Peter

Inderdaad, setjes van 2 en drie rijtuigen.
Wat de foto's betreft: er staat enkel de opdruk van Modeltrein-Paradise op. Hij zegt niet dat het zijn foto's zijn. Er staat trouwens ook niet op dat het uw foto's zijn, althans geen C van Copyright.


Dat laatste hoeft ook niet, als alles pas je eigendom is als je je naam er op kalkt... [:)]