Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Goovermodels

Gestart door Peter, 10 september 2009, 16:27:46 PM

loco

Erwin9, ik begrijp niet goed wat het probleem is met de wielflensen. Ik heb het wagentje nu van dichtbij kunnen zien. Die van Roco en LS Models zien er toch hetzelfde uit. Ik heb zelf de indruk dat de wielen uit dezelfde stal komen. Dezelfde leverancier misschien?
Had je liever finescale wielen gehad? Dan zullen er velen zijn die niet zo tevreden zullen zijn vanwege de kans op meer ontsporingen. Nu kan je ze zelf nog steeds vervangen. De wielen lopen trouwens zeer soepel. Het model ziet er prachtig uit.

erwin9

Heb zonet de twee modelletjes gekocht, goed bekeken en gekeurd. De wielflenzen zijn in het echt beter dan dat ze op de foto overkomen. Wat me wel stoort is de enorm blinkende zijkant van de flenzen, waardoor deze optich veel groter lijken dan ze werkelijk zijn. De wielflenzen van de LS modellen zijn duidelijk fijner, en gebruneerd, wat voor mij veel 'echter' overkomt. Verder vind ik de modellen perfect gebouwd en zeer mooi! Ik hoop dat Goovermodels zijn initiatief verderzet en meer van deze modellen zal uitbrengen (maar dan liefst met gebruneerde wieltjes). Voor veel mensen zal dit niet storen, maar persoonlijk zie ik liever wat minder 'opvallende' wielflenzen. Verder niets dan goeds over deze modelletjes, en ook nog betaalbare prijzen !!! Wat ik ook zeer positief vond is de ingesloten tekst met info over het model (inzet, gewicht, enz). Meer merken zouden dit moeten doen. Zoals de tijdperkvermelding bij LS models ook een prachtig initiatief is. Als we zo verder gaan zal 2010 een prachtig (maar kostelijk) jaar worden !!!
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

bollen neus

Ik heb hier ook al de eerste set staan, zeer mooie wagons, zoals erwin9 ze heeft beschreven. Knap, niet te veel beginnen zeveren en gewoon kopen zou ik zeggen nietwaar?[:)]
En tussen haakjes "ze zijn ook nu niet echt mijn tijdperk" maar toch heb ik ze al gekocht. Ze passen wel achter een paar locomotieven, niet enkel een stoomlocomotief hoor.
Indien ik niet juist ben met deze info mogen jullie me wel corigeren ![:)]

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Ik heb hier ook al de eerste set staan, zeer mooie wagons, zoals erwin9 ze heeft beschreven. Knap, niet te veel beginnen zeveren en gewoon kopen zou ik zeggen nietwaar?[:)]
En tussen haakjes "ze zijn ook nu niet echt mijn tijdperk" maar toch heb ik ze al gekocht. Ze passen wel achter een paar locomotieven, niet enkel een stoomlocomotief hoor.
Indien ik niet juist ben met deze info mogen jullie me wel corigeren ![:)]



Je kan ze achter vrijwel alle stoomlocs hangen en de eerste diesellocs. Ik wil mij graag aansluiten bij de positieve commentaren over de FD wagons van Goovermodels. Er valt idd niets op af te keuren, kwaliteit tegen een democratische prijs, dat vind je niet veel meer tegenwoordig. Ik kijk al uit naar de volgende modellen!
MC

TECHWIL

Op de site van HET SPOOR staat een aankondiging van de geplande NMBS L-RIJTUIGEN van GOOVERMODELS.
Ziet er goed uit.
http://www.hetspoor.com/

RENWIL

janjozef

Bij goovermodels zelf staat niets aangegeven,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

TECHWIL

RENWIL

trainfreak

Woow!
L-rijtuigen, die moet ik hebben!
Spoorse groeten
Dimitri

Break302

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Woow!
L-rijtuigen, die moet ik hebben!



Lap daar gaan we weer [:(]
Ik kan U bij deze melden dat je weer gaat kunnen kiezen tussen een ruim aanbod van L rijtuigen, want bij Olaerts staan deze (Heel toevallig) zo goed als klaar om uitgeleverd te worden.
En naar ik heb vernomen aan een ZEER interessante prijs.
Het moet toch maar weer eens lukken dat ze twee het zelfde materiaal maken.
Wanneer gaan de fabrikanten hier eens leren samen werken i.p.v. mekaar tegen te werken. [V]

Jos

trainfreak

Mij maakt het niet uit van wie of waar ze komen, ik wil gewoon L-rijtuigen!
Dat Olaerts ze maakt wist ik trouwens niet, had ik vandaag de advertentie van Goover Models niet gelezen dan wist ik het ook niet.

Als ik iets zie dat me interesseert dan koop ik dat gewoon...
Spoorse groeten
Dimitri

loco

Maar wat doe je eraan?
Als Guido vooraf zijn mond niet open doet, weet ook niemand dat hij met deze rijtuigen gaat komen.
Als Dave van Goover Models vooraf zijn mond niet open doet, weet ook niemand dat hij ermee gaat komen.
Hoe kunnen ze dat nu van elkaar weten. Moet Guido aan iedereen eerst vragen wat zijn plannen zijn, en moet Dave dit ook doen? Jocadis kondigt al jaren aan dat hij GCI's opnieuw gaat uitbrengen. Hoe lang wachten we al? Moeten we blijven wachten?
Ik denk ook niet dat Fleischmann, Roco, en andere grote spelers met elkaar zitten te praten om de producten onder elkaar te verdelen.
Het is waarschijnlijk een tegenvaller voor beiden, maar dat is nu eenmaal de markt. Ik vrees dat er geen alternatief is.

Loco

Artologic

Goovermodels heeft van bij de start aangekondigt dat ze een personenrijtuig wilden en zouden maken.  Mijn inziens doen ze dat dus  ook bij deze.  

Mvg
 

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door loco

Maar wat doe je eraan?
Als Guido vooraf zijn mond niet open doet, weet ook niemand dat hij met deze rijtuigen gaat komen.
Als Dave van Goover Models vooraf zijn mond niet open doet, weet ook niemand dat hij ermee gaat komen.
Hoe kunnen ze dat nu van elkaar weten. Moet Guido aan iedereen eerst vragen wat zijn plannen zijn, en moet Dave dit ook doen? Jocadis kondigt al jaren aan dat hij GCI's opnieuw gaat uitbrengen. Hoe lang wachten we al? Moeten we blijven wachten?
Ik denk ook niet dat Fleischmann, Roco, en andere grote spelers met elkaar zitten te praten om de producten onder elkaar te verdelen.
Het is waarschijnlijk een tegenvaller voor beiden, maar dat is nu eenmaal de markt. Ik vrees dat er geen alternatief is.

Loco



Fleischmann en Roco zitten onder een dak. Roco heeft Fleischmann opgekocht. Fleischmann mag een eigen koers varen, maar duidelijk is dat het management beide wel op elkaar zal afstemmen
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door loco

Maar wat doe je eraan?
Als Guido vooraf zijn mond niet open doet, weet ook niemand dat hij met deze rijtuigen gaat komen.


op z'n site staat daar nog niets van dat ze gaan komen [?][?]
sinds lange tijd geen aanpassing meer geweest
 

janjozef

Welk zou die democratische prijs zijn, want al heb nog 6 jocadissen liggen, ik wil altijd overstappen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem