Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ls models type n

Gestart door rixke rail, 05 september 2009, 12:16:16 PM

rixke rail

Z??r goed nieuws, vooral voor tp II en III-rijders : de fameuze
url="http://www.lsmodels.com/Pages/General_N/Home_N.htm"Nord Belge/url rijtuigen staan op het programma bij ls models, samen met hun franse broers ! Voor 2010, maar ja, lsm kennende ... B)
Tevens zijn er een aantal gklm-wagens aangekondigd.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Michiel

Dat is toch wel mooi materieel! [:p] Als ze die nu ook in schaal N zouden brengen, heeft LS Models er een klant bij.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Z??r goed nieuws, vooral voor tp II en III-rijders : de fameuze
Nord Belge rijtuigen staan op het programma bij ls models, samen met hun franse broers ! Voor 2010, maar ja, lsm kennende ... [B)]
Tevens zijn er een aantal gklm-wagens aangekondigd.
Modelspoorse groeten,
Eric.



Idd fantastisch nieuws, het zal nog wel wat langer duren dan 2010 vooraleer ze verkrijgbaar zijn maar het is al hoopgevend dat ze worden aangekondigd. Dit zal ongetwijfeld veel liefhebbers van tijdperk 3 plezier doen!
MC

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Fantastisch nieuws. Een hele tijd geleden had ik hier op het forum al eens gevraagd voor die rijtuigen.[:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Mr-tsjoektsjoek

Oeps, had ik nog niet gezien, dit draadje.
Misschien kunnen de admins mijn draadje verwijderen ?