Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

2814

Gestart door Kees-Jan, 02 september 2009, 22:53:40 PM

ERVIN

Wat hou ik toch van die loc, en of het nu een Piko of een Roco of whatever is , hij is mooi, heel erg mooi!![:X]

C.B.

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Wat hou ik toch van die loc, en of het nu een Piko of een Roco of whatever is , hij is mooi, heel erg mooi!![:X]



En heel plezant om mee te rijden. [:D]

Groetjes.
Claudio.

B-Cargo

zo lang er genoeg beschikbaar zijn om ermee te rijden!![;)]

C.B.

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

zo lang er genoeg beschikbaar zijn om ermee te rijden!![;)]



inderdaad , grmbl ... [V] ([;)]
Groetjes.
Claudio.

Kees-Jan

Nog maar een plaatje dan:



Zeer actueel lijkt me.

Kees-Jan

Kees-Jan

Hahaha, ja leuk. De prio rijtuigen (ICRm) van LS zijn te maken omdat ik aan een leverancier van glas kan komen............

Kees-Jan

In het verleden heb ik LS er op attent gemaakt dat ze het BD rijtuig in prio uitvoering niet in hun pakket hadden..............

conducteur

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Wat hou ik toch van die loc, en of het nu een Piko of een Roco of whatever is , hij is mooi, heel erg mooi!![:X]


Ik vind dat nu eens het lelijkste ding, samen met die varkensneuzen dat op het Belgische net rondrijd, gewoon door de schildering. De cfl versie is toch veel mooier met dat rood en wit?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterBrz

Iederen z'n smaak zou ik zo zeggen [:)]
Ik hoop dat het aan de foto ligt maar de loc van LS vind ik toch niet overeenstemmen met de werkelijkheid (zijkant is wit ipv grijs en het groen is toch ook niet hetzelfde)

We zien wel wat het wordt [:)]

Kees-Jan

Welke Foto?

Kees-Jan

ERVIN

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw


Rees-Kees  Versus  LS-Models  :  1 - 0  ;)



Als ik de foto's bekijk op het LS-draadje , dan moet ik B-Modelbouw gelijk geven, bij de 28 van LS is de zijkant precies wit en ook het groen komt niet echt overeen met de originele kleur van de "echte" 28, dus die van Kees ziet er stukken beter, maar het kan natuurlijk ook aan de foto's liggen die LS heeft gepubliceerd??

Kees-Jan

Wie de kleuren wil zien die ik gebruikt heb gaat naar Genk (naar de show aldaar in het weekend van de 10e oktober) en treft er daar een aantal aan...............nee ik ben er dan niet bij maar ze liggen daar bij een winkelier(die zijn Piko based).

Kees-Jan

Anarchy

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Kijk dan maar even op de site van LS-Models ...

Rees-Kees  Versus  LS-Models  :  1 - 0  ;)



Enkel op foto's voortgaan zou ik niet doen hoor [:o)]