Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Roco NMBS Serie 60 Proefrit

Gestart door eve, 26 augustus 2009, 18:16:40 PM

Peter

Apart draadje geopend over decals, bij "Algemeen"
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Ben niet helemaal zeker, maar je kan van een 51 geen prototype 60 maken, is wel bijna dezelfde kast maar het onderstel niet, want een 51 is een coco en den 60 is een bobo[:)]
In ieder geval een prachtig model van Roco, en Roco kennende goede rij-eigenschappen, maar vind de prijs wat hoog, maar swat, ben tevreden dat die eindelijk op de markt is[;)][;)]

theedooz

Dat van die losse decals heb ik ook wel eens geopperd; nu moet je moeite doen de oude nummers voorzichtig te verwijderen, of de loc in kwestie over te spuiten.
En dan nog op zoek naar decals; Rocky Rail had ze, Jocadis heeft ze nog steeds.
Als een fabrikant ze bij een kaal model zou leveren zou dat mij en velen met mij blij maken. Roco heeft dit in het verleden wel gedaan met enkele NS modellen.
De reden waarom men het toch niet (meer) zo doet, is de veronderstelling dat velen onder ons het te lastig vinden decals aan te brengen, en daardoor het model laten liggen.

Groet,
Tedo
 

Kees-Jan

Nog even voor de duidelijkheid: ik verkoop geen losse decals in Nederland (of Belgi?). Waarom niet? Voor die paar mensen die ze willen hebben kost het me meer dan dat het opleverd en daarbij wordt het printerlint steeds schaarser.

Kees-Jan

SirGresley

Microscale Decals heeft de juiste decals.

Voor de diesel "tussenmodellen" ( gelijk 201 groen met heel eenvoudige livrei en/of zwaluwstaart) n? 90026
http://www.microscale.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=MD&Product_Code=90026&Product_Count=&Category_Code=

Voor stoom en eerste diesels: n? 90036
http://www.microscale.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=90036&Category_Code=ALPHA&Product_Count=109

Ik heb er besteld, maar wel meerdere omdat er letters en cijfers opstaan. Ik heb er de 201053 met de simpelste livrei meegemaakt.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama