Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

reeks 60 prototype

Gestart door 7003, 25 augustus 2009, 12:11:45 PM

mark7758

De sound zou van de 6077 van de TSP komen. Een echte 60 prototyp is er niet meer. (Oke die in FAZ / FEO tel ik niet mee.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

B-Cargo

als de sound van de 6077 zou komen, dan klopt er iets niet!
waarvan komt de sound van de 60'ers-61'ers van LSM/Vanbiervliet dan vandaan? dat lijkt me het echte dieselgeronk van de 60 of 61 van TSP.
Dat van de 60 van Roco lijkt er niet in het minste op.

Peter

Normaal zou de (model) sound hetzelfde moeten zijn. In beide modellen zit dezelfde loksound van ESU waarschijnlijk.[:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door Peter

Normaal zou de (model) sound hetzelfde moeten zijn. In beide modellen zit dezelfde loksound van ESU waarschijnlijk.[:D]



..'normaal'..'waarschijnlijk'..'mogelijks'..'ik denk het'..'misschien'..[xx(]
[:(!]als je het niet zeker weet, schrijf het dan liever niet !
 

Peter

LockyLuke schreef:

citaat:
als je het niet zeker weet, schrijf het dan liever niet !


Heb je soms iets tegen mij. Dat is al verschillende keren dat je me zo'n antwoord geeft.[}:)][}:)][}:)]

Wat die Loksound betreft/ De invoerder weet dat zeker
In de verschillende Roco modellen die ik heb zit een Loksound
In de 60 van Van Biervliet ???
Met vriendelijke groeten
Peter

B-Cargo

ik kan in ieder geval vergelijken, heb de 6101 met locsound en die klinkt helemaal niet zoals de proto 60 van ROCO.
groetjes,

Artologic

@ Peter,

Zo ver ik weet gebruikt van biervliet ook esu decoders :-)

@ Lockyluke,

Alsof jouw bijdrage iets bijdraagt, buiten dan aan een slechtere sfeer op het forum

Mvg
 

nmbs

citaat:
Geplaatst door Artologic

@ Lockyluke,

Alsof jouw bijdrage iets bijdraagt, buiten dan aan een slechtere sfeer op het forum

Mvg



Euhm, geef toe dat met halve waarheden/onzin/vermoedens niemand op het forum geholpen is?  Als je iets niet weet, vraag het dan of zwijg, maar begin niet met je interessant te maken door vanalles te verkondigen wat niet juist is.  Is voor iedereen, dus ik viseer niemand.

Mvg

ems

Ik ben wel benieuwd naar de kleur van de frontseinen; Kan iemand hier een foto van plaatsen?
Groet, Edwin

conducteur

Ze staan nog niet in de winkel maar wel al op ebay! STRAF!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

SirGresley

Bij de aankoop van mijn 60 (gewone) werd door Kristof Van Biervliet verteld dat het geluid van de 6077 van TSP is. En zij gebruiken Esu-decoders!
Zij hebben ook een programma om de geluiden op de decoder te zetten, luister maar eens naar de stationsaankondigingen. Enkel dat van Hasselt moest nog worden aangepast!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

B-Cargo

dat het geluid van de 60-61 van Vanbiervliet afkomstig is van de 6077 kan ik goed geloven, dat is heel duidelijk. Maar waar ESU dan de sound voor de proto 60 van Roco vandaan heeft gehaald weet ik niet.
staan ze al op Ebay, das snel, in ieder geval staan ze ook in de winkel waar ik vaste klant ben.
groetjes,

Basaffretons

citaat:
Geplaatst door ems

Ik ben wel benieuwd naar de kleur van de frontseinen; Kan iemand hier een foto van plaatsen?



De front en sluitseinen zijn deze keer (vergeleken met de andere Roco modellen) goed uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van leds; voor de frontseinen (inclusief het derde frontsein) zijn er witte leds gebruikt. En er is geen enkele lekkage tussen beide.

Kristoffer

Thommy

enkel nog maar de groene variant vermoed ik???
Greetz

Thommy

treinliefde

De volgende is er ook al



Ze gaan er nogal vandoor,  de volgende zou al in maart/april komen