Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

niko

Hoe meer foto's je plaatst hoe meer ik wil langs komen naar jullie open deur dag . Als het werk het toelaat kom ik zeker eens binnen springen.
Knap werk Frans en co .

mvg NiKo
mvg Niko

SuSke

Extra werkavondje gehad op de club  ;)
Stefaan heeft zich verder ontfermd over de elektrische aansluitingen in het schaduwstation die aangepast moeten worden nu er een aparte booster is voor de hoofdlijn en haar schaduwstation
Rudy zorgde er voor dat onze treinen veiliger door de spiralen kunnen rijden door het verder plaatsen van schorten op de spiralen
En ik stond er bij te schilderen  ;)

Een stationspleintje




Een betonnen onderdoorgang





En de rest werd gepast

en het paste  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Cozzy

Prachtig Frans!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

loebaske

Het word stilaan indrukwekkend, kijk er al naar uit....

ERVIN

Dit is een kippevel-moment , knap knap!!! ;)

SuSke

De eerste led-strips voor de friesen zijn toegekomen, dus licht zal er al zijn  ;)

Nu de rest ook nog verder klaarmaken en misschien nog zo'n 25m spoor bijleggen in het schaduwstation  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 14 oktober 2015, 21:08:04 PM
De eerste led-strips voor de friesen zijn toegekomen, dus licht zal er al zijn  ;)

Aha ! Ik hoor vanavond wel of ik er iets voor moet doen ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Zal werkavond worden bij MTD

SuSke

Citaat van: Gerolf op 15 oktober 2015, 10:55:22 AM
Citaat van: SuSke op 14 oktober 2015, 21:08:04 PM
De eerste led-strips voor de friesen zijn toegekomen, dus licht zal er al zijn  ;)

Aha ! Ik hoor vanavond wel of ik er iets voor moet doen ;)

Zijn momenteel alleen warm witte en koud witte strips. De rGB's ziitten nog in de pipeline en zullen niet op tijd geleverd worden  :(

Citaat van: loebaske op 15 oktober 2015, 10:57:21 AM
Zal werkavond worden bij MTD

Zoals elke donderdagavond de laatste maanden  8)

Is ook de laatste voor de tentoonstelling.
Volgende week dinsdag is het afwerken van de kisten en inpakken, woensdag verhuizen we het hele handeltje om het dan daar op te zetten en te testen, testen, friesen en voorgrond aflakken, testen, vloeken, sakkeren, repararen, testen, om dan 2 dagen veel plezier te hebben.  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 15 oktober 2015, 11:27:52 AMDe rGB's ziitten nog in de pipeline en zullen niet op tijd geleverd worden  :(

Dat is inderdaad jammer. Maar misschien kan ik toch nog iets doen ...  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Suske,

ik heb nog een rol (3m denk ik)
chinese RGB's + adaptor liggen.
Indien interesse kan ik deze avond de specs doorsturen, dan hoor ik het wel.

Mvg,
Philippe

SuSke

Hebben 2x8,40m nodig Philippe.
't is een serieus baantje  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007

Als je hard genoeg trekt dan moet het wel lukken  ;D ;D ;D ;D

SuSke

Had nog een paar foto's op mijn gsm staan  ;)





En dan de wisselstraten van het schaduwstation  :P





Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Let effekes op diene bromfietser...die gaat ongelukken maken met die ravijn....zorg dat die niets tegenkomt...anders is er personeel te kort op de OD

Kijk er naar uit voor de nieuwe aanpassingen, jullie zijn goed bezig...