Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

OlivierV

#1230
Technieken zitten meer dan goed  ;), al kan ik me niet echt bekoren over de onderkant van de M4m, op dit moment nog te roestig. Deze bakken zijn nog in gebruik, dus meer egaal en minder fel roestig zouden de zaak zeker goed doen!

Kan natuurlijk ook weer aan de foto liggen. Dat durft al eens te bedriegen.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Ik vermoed dat de "roest" in werkelijkheid donkerder is dan op de foto's. De rijtuigen lijken me globaal ook lichter dan in het echt  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Hey Frans,

Goed op dreef man!

Er valt me wel iets op bij deze wagens op het blauwe vlak en de blauwe interfrigo-wagen.
Je hebt het blauw wat willen afzwakken en op macro-foto zie je horizontale strepen of vegen.  Ik vermoed dat dit van je penseel is? 
Waarschijnlijk valt het niet op met het blote oog in zijn geheel, maar met de detailopnames wel.

Die zelflossers en huifwagens zijn ronduit subliem

Groetjes en laat het vuil je maar verder bijten ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

#1233
Ondertussen zijn de volgende tentoonstellingen ook vastgelegd  ;D

Naast de eigen tentoonstelling eind oktober trekken we een 3-tal weken later richting Walferdange (G.H.Lux) en in het najaar van volgend jaar de hele andere kant richting Belgische kust bij MSKK

Ondertussen wordt er op een rustig pitje verder gewerkt aan de baan, terwijl er een pak wagens wordt vervuild.
Voor de liefhebbers gaan we ons daar zondag ook een beetje mee bezig houden op de jaarmarkt in Edegem samen met enkele noeste huisjesmakers en andere dingen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Je bent een eerste klas viespeuk Suske  ;D ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Vorige zaterdag was het weer een namiddagje rijplezier op Vaerwegh Dok.

En wat kan je dan beter laten rijden dan het resultaat van alle bloed, zweet en tranen  ::)
Tijd voor die wagens uit dat andere draadje om zich eens te manifesteren op de clubbaan

Een videootje van het gebeuren  ::)

https://www.youtube.com/watch?v=2HBepfXk72Q

En natuurlijk de obligate reeks foto's

20170909_173543 by Frans Peeters, on Flickr

20170909_173641 by Frans Peeters, on Flickr

20170909_173241 by Frans Peeters, on Flickr

20170909_173321 by Frans Peeters, on Flickr

20170909_173418 by Frans Peeters, on Flickr

20170909_173504 by Frans Peeters, on Flickr

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ceuleer

Citaat van: SuSke op 11 september 2017, 23:41:38 PM
Een videootje van het gebeuren  ::)

De baan en treinen zijn super, maar die gast met zijne toeter, amai, dan ik hoor liever de treinen rijden.

Steam.N

Super realistische beelden !!!
Mooie weathering  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Wat een echte viespeuk is het toch, die Frans :)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

chef garde


Michiel

Prachtige foto's, mooi filmpje met heerlijke muziek. 3 x genieten!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Mooie plaatjes en beelden!

Knap werk mannen!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Met dank voor de pluimen en felicitaties. Ze worden gedeeld in de groep  :) :)


Citaat van: ceuleer op 12 september 2017, 00:17:34 AM
... maar die gast met zijne toeter, amai, dan ik hoor liever de treinen rijden.

Die gast met zijne toeter is nodig om de andere toeteraars in de club die hun ei overal tussen komen kletsen op het filmke een beetje weg te stoppen ::)
Dat Jazz niet direct je zin is ....  Les goûts et les couleurs ne se discutent pas  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

Prachtig. Een dikke proficiat voor de club.

loebaske


Het staat als een paal boven water, zo hoort het ...echte realistische beelden !!!
Gooi al die plastieken rommel van de baan bij een volgende OD.
Vorig WE op bezoek geweest in een club en verschrikkelijk hoe alles zo uit de doos
op de baan werd gezet, tja ieder zijn mening natuurlijk.

Als ik soms zie hoe bijna mooie banen in het niets verdwijnen (voor mezelf) door geen
rekening te houden met verwering in het algemeen...

Waarom kwijlt men op resultaten zoals Evan & Co hier post, simpel die kijken om zich heen
en passen dit toe op hun projecten  ;)