aankondigingen belgische modellen ls models

Gestart door Binco, 20 augustus 2009, 18:16:01 PM

Binco

heeft er soms iemand een idee wanneer de am96 van ls models zou uitkomen.
op internet zeggen ze 2010 maar is dat dan begin of einde van het jaar??

en de prijs, iemand een ruwe schatting??
:D:D

itchy

#1
ik vermoed dat dit ten vroegste eind 2010 zal zijn, eerder later dan vroeger. geen idee wat de prijzen betreft. vind het wel een mooi stel. ik vraag me af (geldt trouwens voor alle treinstellen) waarom er geen set van 2 met 1 dummy in wordt aangeboden.

citaat:
Geplaatst door binco

heeft er soms iemand een idee wanneer de am96 van ls models zou uitkomen.
op internet zeggen ze 2010 maar is dat dan begin of einde van het jaar??

en de prijs, iemand een ruwe schatting??
[:D][:D]


Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

#2
Ik gok dat deze modellen zo rond 2013 op de markt komen met een prijs van zo'n ? 300 voor een 2-rail- en ? 350 voor een 3-railmodel.

Gewoon een gokje h?. Niets van wat ik zeg berust op feiten, gewoon een wilde gok zoals je de cijfers van de lotto invult. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#3
en aangezien jij daar ook nog nooit gewonnen hebt [;)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

#4
t'Ja de AM96 , daar wacht ik ook op, net zoals ik wacht op de I-11en en het stuurstand, en de TRAXX - locs en al die andere dingen van LS-Models.

Wachten, altijd maar wachten.PFF[:(]

Jurgen

#5
citaat:
Geplaatst door janjozef

en aangezien jij daar ook nog nooit gewonnen hebt [;)]

Jan



Toch nog niet meer dan de laagste rang. [:D] Al 3 keer zelfs!
We zullen er maar niet bijvertellen dat dit over een periode van 5 jaar is. [:o)]


@ Erwin: Laat nog iets over voor andere mensen ook h?. [:D][:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#6
Erwin geduld is een schone deugd, en zeker bij LS-models
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Binco

#7
en de hle 18 in laatste kleurstelling wanneer komt die in de winkels?
prijs/datum?

en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]

dgrr57

#8
citaat:
Geplaatst door binco


en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]




HIER al gekeken ?

Jurgen

#9
citaat:
Geplaatst door binco

en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]





Verder kijken dan je neus lang is. Er is veel meer te zien dan enkel de homepagina hoor. Jij bent jong, je zou alles moeten afweten van computers en internet en er dus ook als een lieve lust op los moeten klikken. Waarom dan niet op de site van LS Models.

De prijs kan je navragen bij de winkels.
Ik denk niet dat het te veel moeite is om zelf ook eens naar een winkel toe te gaan en je mond open te doen. Als je dat niet durft (of kan om 1 of andere reden) dan is er nog steeds zoiets als internet waarop je websites van de verschillende handelaars kan terugvinden waar je een e-mailadres kan vinden om even een mailtje te sturen. Ook een telefoonnummer kan je terugvinden op iedere website van een winkel. Het adres kan je er ook op terugvinden, maar dan ga je nog een brief moeten schrijven en een postzegel moeten plakken. Anders is er ook nog steeds de ouderwetse manier met postduiven en rooksignalen of de tamtam.

Om maar te zeggen dat wij ook af en toe eens onze luie kont verheffen en zelf iets opzoeken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Binco

#10
citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door binco


en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]




HIER al gekeken ?



jaja daar heb ik ook al gekeken maar daar staat geen (advies)prijs bij en je kan nergens op klikken voor bv. een afbeelding of wat meer info over de lok zelf en soms kan dat ook voor verwaring zorgen omdat je niet altijd zeker weet "is dit de lok die ik bedoel"[:D]
meestal aan de beschrijving te zien wel...[8D]
en voor de prijs in de winkel te vragen...
ik ben nog maar 14 ik kan moeilijk eventjes zelf naar "tsad" gaan ofzo om de prijs te gaan vragen en dan heb ik nog mn ouders ...
mn ouders staan eigenlijk niet echt achter het idee van die modeltreintjes en zo
zij vinden dat dat wat te veel geld kost[:(].
de enige die er wel achter staat is mn grootvader (den bompa[:D])
vorig jaar nog een vitrains 16 van hem gekregen voor kerst.(zelf ook wat bijgelegt want 200 e is ni niks[:I]

en daarom ben ik ook bij het forum gekomen
daar kan ik idee?n opdoen, info uitwisselen, praten over de mooie belgische treintjes[:D] enzo want mn ouders die intreseert het toch geen bal (juist mn vader een beetje, die vind die electronica die er in zit wel de moeite)[xx(]

dgrr57

#11
citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door binco


en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]




HIER al gekeken ?



jaja daar heb ik ook al gekeken maar daar staat geen (advies)prijs bij en je kan nergens op klikken voor bv. een afbeelding of wat meer info over de lok zelf en soms kan dat ook voor verwaring zorgen omdat je niet altijd zeker weet "is dit de lok die ik bedoel"[:D]




HIER vindt je alle afbeeldingen dat je wil in het frans, en HIER ook ...

En de prijzen ? zolang nog niet in de winkel, geen prijs te zien [:)]

doomslu

#12
*offtopic* binco, probeer je vader mee te slepen via de elektronica en hou je bompa te vriend. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Binco

#13
citaat:
Geplaatst door doomslu

*offtopic* binco, probeer je vader mee te slepen via de elektronica en hou je bompa te vriend. [;)]


[:D][:D][:D]

Jurgen

#14
citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door binco


en die info waar vinden jullie die dan want op de site van lsm staat nu ni bepaald veel uitleg, soms is een foto van een prototype of een product dat af is .....
[:D][:D][:D]




HIER al gekeken ?



jaja daar heb ik ook al gekeken maar daar staat geen (advies)prijs bij en je kan nergens op klikken voor bv. een afbeelding of wat meer info over de lok zelf en soms kan dat ook voor verwaring zorgen omdat je niet altijd zeker weet "is dit de lok die ik bedoel"[:D]
meestal aan de beschrijving te zien wel...[8D]
en voor de prijs in de winkel te vragen...
ik ben nog maar 14 ik kan moeilijk eventjes zelf naar "tsad" gaan ofzo om de prijs te gaan vragen en dan heb ik nog mn ouders ...
mn ouders staan eigenlijk niet echt achter het idee van die modeltreintjes en zo
zij vinden dat dat wat te veel geld kost[:(].
de enige die er wel achter staat is mn grootvader (den bompa[:D])
vorig jaar nog een vitrains 16 van hem gekregen voor kerst.(zelf ook wat bijgelegt want 200 e is ni niks[:I]

en daarom ben ik ook bij het forum gekomen
daar kan ik idee?n opdoen, info uitwisselen, praten over de mooie belgische treintjes[:D] enzo want mn ouders die intreseert het toch geen bal (juist mn vader een beetje, die vind die electronica die er in zit wel de moeite)[xx(]




Vandaar het e-mail adres op de websites. Je kan toch makkelijk een mailtje sturen met de vraag of er al een prijs bekend is?
Zo slim ben je toch wel hoop ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.