Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

feest

Gestart door hobbyist, 12 augustus 2009, 12:35:38 PM

hobbyist

Ik weet niet of ik correct ben maar volgens mijn opzoeking bestaat het forum op 21 september 2009 5jaar. Ik ben helaas niet het eerste lid want Tony cabus en argilla waren mij net een dagje voor. Zouden we dan in september een speciaal nummer verwachten

wisselstromer

dan moeten we terug een meeting organiseren he ;-)
champagne!!
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Gerolf

Op 21/9 is het forum aangemaakt - en heeft Jochovitch de boel geconfigureerd.
Op 6/10/2004 is het "opengesteld". Dit lijkt me de feitelijke startdatum. 6/10/2009 is dan de vijfde verjaardag.
Enkele dagen later elkaar ontmoeten in Genk lijkt me een goed idee [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

hobbyist

Dat kan kloppen gerolf. ik heb me angemeld als lid op 08/10/2004. Tony en Argilla op 07/10/2004. Zijn er nog leden van rond die tijd.

Jurgen

Amai, dan ben ik er vanaf dag 1 al bij. [^] In mijn profiel staat "Lid sinds: 6/10/2004".

En daarvoor was er dan nog het goeie ouwe Yahoo-forum. Daar was ik ook al lid van. Zijn er daar nog mensen van overgebleven?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Yahoo? Verschillende, mijn gedacht: Roche, Argilla, Tony, Erik De Noorman, ikke, ...
De leden van de eerste dagen vind je op deze manier:
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/members.asp?UserName=&FirstName=0&LastName=0&INITIAL=&link=sort&mode=search&M_NAME=&method=dateasc
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

amaai ik sta pas op Blz 5,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Door met de rechtermuisknop op je naam te klikken, en daarna op "eigenschappen" zie je het hoeveelste lid je bent. (het getal achter Topic_ID=)
Ik was pas de 125ste die den hoop hier kwam vergroten (JanJozef 129, Hobbyist 35, Jurgen 7, ...)

PS: In Internet Explorer werk dit zo, geen idee hoe het zit met Firefox e.a.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

kasteel

Ben er ook al bij van Yahoo - en hier geregistreerd als nr 23 [:)]
Jan

janjozef

och eigenlijk is dat gelijk sterren, het strekt ook tot niets,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef

och eigenlijk is dat gelijk sterren, het strekt ook tot niets,

[:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Dan is dit mijn resultaat:
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/pop_profile.asp?mode=display&id=1351

ben ik dan lid nr. 1351?

Er moet nog een feest georganiseerd worden, over enkele dagen ben ik hier 2 jaar![:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Ben ook van het "oude" Yahoo overgestapt naar het MSM forum op 31.10.2004.
Maar wat maakt het uit. Of je nu al lang lid bent of pas een paar weken mag geen verschil maken. Enkel de inbreng (vragen en antwoorden) en het gezellig houden is belangrijk.
Met vriendelijke groeten
Peter

marctje

ik ben blijkbaar ook al lid sinds oktober 2004 en lid nummer 22. Amaai de tijd vliegt snel[:)][:)]
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

loebaske

Denk dat ik hier al eens een draadje had opgestart over het feest van het forum, of was het de verjaardag van 10j MSM[?][?][?][?]
Vind het ook niet sebiet terug [:(][:(]