Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

veel sterretjes

Gestart door janjozef, 11 augustus 2009, 07:32:52 AM

janjozef

blijkbaar hebbeb we allemaal een paar sterren gekregen, en in verschillende kleuren, knap, maar het gaat er precies niet sneller door

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marctje

kunnen we dan ook "bleiten" dat we maar 3 sterren ofzo gevraagd hebben en er meer krijgen [:D][}:)][}:)]
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Roderik

citaat:
Geplaatst door marctje

kunnen we dan ook "bleiten" dat we maar 3 sterren ofzo gevraagd hebben en er meer krijgen [:D][}:)][}:)]



[:D][:D][:D][:D]
Always be modelling!

Michiel

Dat we er plots sterrentjes bij krijgen is misschien een goed teken dat "men" eraan werkt, en mogelijk ook HET pijnpunt van deze forumsoftware aanpakt: de blokkeringen. De sterretjes geven toch een beetje hoop, neen? Ik kreeg er althans genoeg! [:D]

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

het wil enkel zeggen dat als je met 2 tegelijk wil posten diegene met de meeste sterren voorrang krijgt,
en Marc ge hebt er 3 gevraagd zegt ge, ge hebt er ook maar 3 gekregen he
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbs

Is dat belangrijk wie voorrang heeft en wiens post er eerst doorkomt?  Hoeveel keer komt dat eigenlijk voor dat je samen post?  Persoonlijk vindik het maar gezever eigenlijk, maar als anderen denken dat het een meerwaarde is aan het forum, geen probleem hoor.[;)]  

Mvg

PS ja, ik ben content met mijn graad [:D][:o)]

ysbeer

5 sterren ijsbeer HI HA HO [:D][:D][:D]
Zeer goed gekoeld.Energie zuinig.
wim

ERVIN

Ik begrijp het zelf niet goed waar al die sterren vandaan komen??
Ik dacht dat ik opnieuw een hersenschudding had.[^]

Och , het maakt het alleen maar wat kleurrijker h?.[;)]

Hebben ze dat op het TTM- forum al niet langer??[:I]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door ERVIN


Hebben ze dat op het TTM- forum al niet langer??[:I]


Alleen in het geel [;)]

treinliefde

Dat is de kleur van uw politieke partij  [:D]

marctje

citaat:
Geplaatst door janjozef

Marc ge hebt er 3 gevraagd zegt ge, ge hebt er ook maar 3 gekregen he



ik voel me met drie sterren opperbest, een restaurant met drie sterren is toch ook een toppie. Dus ![:D][:D][:D]
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Peter

Veel sterretjes, weinig sterretjes, wat geeft het.
Vanavond kan je veel vallende sterren zien als onze goede oude planeet aarde, door een kometenregen gaat. Volgens mensen die het weten: een stuk of 40 ? 50 vallende sterren per uur.[:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

nmbs

citaat:
Geplaatst door Peter

... een stuk of 40 ? 50 vallende sterren per uur.[:D][:D]



Liever jouw portefeuille dan de mijne [:o)][:D][:p]

Greg

Het was me eigenlijk nog niet eens opgevallen. Ik vraag me eigenlijk af hoeveel sterren ik heb, en welke kleur[:D]

EDIT: blijkbaar 5 paarse sterren [:p] stemt echter wel niet overeen met mijn politieke voorkeur[:D]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Intens

Ik heb twee sterren. gelukkig vind mijn vriendin mij een wereldster[:D]
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl