Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Metalen wielen voor Z-wagons

Gestart door depovero, 19 november 2004, 20:47:31 PM

depovero

Goeie avand, beste treinliefhebbers,

Ik ben op zoek naar de referenties van metalen bogies voor goederen en reizigerstuigen in schaal Z. Ik had iets in de vlugte gezien op een site, weet spijtijg genoeg niet meer de welke. Het zou tof zijn als er een medepuffende liefhebber me een goeie spoor kon aanduiden - hoe kan dat anders -.

Mercikes, en tot zienz,

Denis

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Hoi Denis ,

Een vreemde vraag.  En ik weet daar geen antwoord op.  Nochtans ben ik een verwoed Z-liefhebber.

Maar ga naar www.zclub92.com
Kies uw taal , surf naar internet en sluit u aan bij 'Mailing List'.
Dat is een soort forum van Z-liefhebbers over gans de wereld (lees : vooral Duitsland).  Stel daar uw vraag.  En u zal snel antwoord hebben.

Met vriendelijke Z-groeten ,

Tom.

Hapag Lloyd

Hoi Denis ,

Vergeten : misschien kan u ook contact opnemen met www.zettzeit.ch

Deze persoon is Zwitser met een serieuze naam in het Z-wereldje.
En hij spreekt ook Engels.

www.meine-modellbahn.de/journal/journal_index.html

Deze laatste link is ook zeer interessant voor de Z-liefhebbers.  Met een maandelijkse 'tijdschrift' , gratis te downloaden van het internet.  Zeer educatieve publikatie !!!

Met vriendelijke Z-groeten ,

Tom.

depovero

Dag Tom en de andere zetters,

Ik vergeet bijna aan mijn baan te werken, daar die sites zo knap zijn.
Dit is toch een beetje overdreven, hoor! Ik heb me een vaste surf-avond vastgelegd om te zweten en te puffen [;)].
Ach ja, Tom, in den beginne, werden de wieltjes in plastiek gemaakt. Dit is wel rampzalig, ontsporingen, dat dat niet te geloven is. En, vooral aan de wissels. Totdat ik in een club een Z-reiziger [:0] ontmoette en deze liet mij over de metalen wielen weten; de referenti heb ik ondertussen, nu nog bestellen.


Zuccezz verder,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Beste Denis ,

Als u metalen wieltjes zoekt ; ik heb er nog enkele liggen.  Een stuk of twintig (ruw geschat).  Ik gebruik ze toch niet.

Groetjes ,

Tom.

depovero

Dag Tom,

Sorry voor het laat reageren, het is druk op mijn werk, thuis ook, trouwens. Het eindejaar komt eraan [:o)].
Voor die wieltjes, hoe gaan we dat afronden? Het interressert me enorm.

Tot later,

Denis.






citaat:
Geplaatst door Hapag Lloyd

Beste Denis ,

Als u metalen wieltjes zoekt ; ik heb er nog enkele liggen.  Een stuk of twintig (ruw geschat).  Ik gebruik ze toch niet.

Groetjes ,

Tom.

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door depovero

Dag Tom,

Sorry voor het laat reageren, het is druk op mijn werk, thuis ook, trouwens. Het eindejaar komt eraan [:o)].
Voor die wieltjes, hoe gaan we dat afronden? Het interressert me enorm.

Tot later,

Denis.



Hoi Denis ,

Ik heb u een mailtje gestuurd.  Lees het rustig door. En mail mij terug.
Ik zal zaterdag aanstaande , tussen de kalkoen en de pousse-caf? , het pakje gereed maken.

Groetjes ,

Tom.

depovero

Tom,

Ik ga je geduld moeten vragen, ik zal waarschijnlijk het vervolg pas zondag, of maandag, kunnen laten geworden.

Goeie en Zalige Kerst,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door depovero

Tom,

Ik ga je geduld moeten vragen, ik zal waarschijnlijk het vervolg pas zondag, of maandag, kunnen laten geworden.

Goeie en Zalige Kerst,

Denis



Hoi Denis ,

Geen probleem.  Neem uw tijd.

Prettige eindejaarsfeesten.

Tom.

depovero

Tom,

Ik heb je een antwoord gestuurd, echter, foutmelding teruggekregen: '554 Recipient address rejected User unknown' luidt het. Zo, dus terugproberen, je weet wel hoe.


Denis

citaat:
Geplaatst door Hapag Lloyd

citaat:
Geplaatst door depovero

Tom,

Ik ga je geduld moeten vragen, ik zal waarschijnlijk het vervolg pas zondag, of maandag, kunnen laten geworden.

Goeie en Zalige Kerst,

Denis



Hoi Denis ,

Geen probleem.  Neem uw tijd.

Prettige eindejaarsfeesten.

Tom.

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn