Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

't Is Kermis ...

Gestart door Gerolf, 06 juli 2009, 13:00:57 PM

Steven123

De verwachtingen voor morgen  :D ...

Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Gerolf

 :D Zelf getekend, precies ? Prachtig man  8)
Veel goesting om hem af te drukken en bij mijn baantje te hangen  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

een zeer toffe cartoon   ;)  ;D  ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steven123

#798
Citaat van: Gerolf op 26 oktober 2012, 11:27:30 AM
:D Zelf getekend, precies ? Prachtig man  8)
Veel goesting om hem af te drukken en bij mijn baantje te hangen  :P

haha, ja 't is zelfgetekend dus je zou er geen advocaten mee op je dak krijgen moest je het afdrukken :D
('k heb het nogal aan de kleine kant getekend op de computer, nog een paar pixels groter

Ben in elk geval naar alle baantjes erg benieuwd  ;)
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Steam.N

Knap, Steven !!!
Het zal komende dagen inderdaad wel zo zijn, denk ik.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Bedankt voor de link, is intussen afgedrukt  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Net terug van Mechelen, het baantje staat er. Toch wel vreemd nu  :-\



Ik heb gisteren ook nog enkele detailfoto's genomen
Die staan nu op mijn website, onderaan de pagina http://meb.gerolf.be/home/terzijde/nmini2.htm
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Steven,

leuke cartoon, die rij loopt neem ik aan vanaf het station he ;)

Gerolf, toppie, succes dit weekend, moet lukken zo te zien

railman56

gegarandeerd een blikvanger, hopelijk (voor ons) staan er minder mensen zodat iedereen dit goed kan bekijken.
alvast tot morgen
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Jurgen

Ik denk dat die volledige rij gewoon voor het baantje zal staan in plaats van netjes te wachten tot de eerste alles gezien heeft.  ;D


Gerolf, zie ik daarboven rechts nu een onderbreking in uw achtbaan? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Citaat van: Jurgen op 26 oktober 2012, 19:45:37 PMGerolf, zie ik daarboven rechts nu een onderbreking in uw achtbaan? Of is dat gewoon gezichtsbedrog?

Geen gezichtsbedrog, maar een "correctie" gedurende de afgelopen weken. Op die plaats hapert hij nu (opnieuw)
Vanavond geen tijd, maar morgenochtend probeer ik er nog iets aan te doen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Ziet er zeer mooi uit, sta net naast je.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Cozzy

Knap werk Gerolf! :P
Succes en plezier gewenst van 't WE, probeer zondag zeker even langs te lopen...

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Pol

Ik heb vandaag het werk mogen aanschouwen van de grote meester en ... 't was weer knap!
(Overigens vond ik het artikeltje in MSM over het bouwen van een fries en achtergrond ook erg de moeite!)

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Gerolf

#809
De eerste dag op de expo was best wel een succes

De rollercoaster had vanochtend nog serieuze kuren, maar in de loop van de voormiddag ging hij steeds beter.
Vooral de jongere bezoekers vonden het bollende bakje geweldig. Het stadhuis en de danstent waren ook "aantrekkers".
Vrijwel geen transportschade gehad, en tijdens de expo had de "lange-vinger-beveiliging" zeker effect  ;D

Oh ja: RTV (regionale televisie mechelen/kempen) heeft me geïnterviewd. Ben benieuwd wat daarvan rest na montage.
't Zou op maandag te zien zijn, ongetwijfeld met nog wat beeldmateriaal van op de expo.
Ik moet nog zien hoe ik zelf aan de beelden kom, want RTV zit bij mij in Mortsel niet op de (digitale) kabel  :(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw