't Is Kermis ...

Gestart door Gerolf, 06 juli 2009, 13:00:57 PM

Peter

Prachtig werk Gerolf. Is het de bedoeling van een funktionerende railway the bouwen, en zo ja, welke aandrijving zoek je dan te gebruiken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Merci, mannen, ik doe intussen voort [8D]
Ticketje? Inkomprijs in Mechelen, zekers [:D]
@Peter: aandrijving? Zoals in 't echt h? - ketting naar boven en daarna zwaartekracht [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

poco loco

Gerolf,

H??l knap wordt dat op die manier.

En jij weet dat ik hem van dichtbij heb gezien [;)].

Als je inkom gaat vragen, had ik een copyright moeten nemen op die foto's [:D]

Luc.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door adrievans
Wat een werk[:p],hoe ga je dat doen met de rest van de kermis, ook zelfbouw.
Ik heb niet veel keuze: zoek maar eens goed werkende kermisattracties op 1/87ste die op het eind van de 50's bestonden [;)]
@Poco loco: merci voor je foto's en je "zegen" [:X]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

adrievans

Je legt de lat wel hoog,niet zo maar een kermis neen hij moet uit de jaren 50/60 komen.
Een reuzerad net als van Faller,die had je toen toch ook al,alhoewel je daar wel ruimte voor moet hebben.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

janjozef

Voor Gerolf geld waarom iets kopen wat je zelf kunt bouwen, juist gerolf
Meestal is het dan nog een stuk fijner en mooier ook

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

't is eerder:
Voor Gerolf geldt: Waarom iets kopen wat je zelf kunt denkt beter te kunnen bouwen [^]
Reuzenrad: pakt iid teveel plaats in. Deze railway is eigenlijk al erg groot voor een provincie-stad-plein-kermis [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Gerolf, komt er op je kermis soms ook een "smoutebollenkraam" [:D][:D][:D] mjam, mjam[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

factageklerk

Breng hem niet op ide?en h?[:D]Het zou me trouwens niet verbazen moest hij er weer hier of daar ergens een amoureuze activiteit op zijn minibaantje voorzien zoals bij z'n brouwerij[;)]

citaat:
Geplaatst door Peter

Gerolf, komt er op je kermis soms ook een "smoutebollenkraam" [:D][:D][:D] mjam, mjam[:D][:D][:D]

 

Gerolf

Fantaseer gerust mee, jongens [:D] Wie weet komt er nog een leuk idee tevoorschijn. Ik lees mee [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

citaat:
wat je daar opnoemt zit in de planning


Ai, ai, dat beloofd weeral[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

factageklerk

citaat:
Geplaatst door rixke rail

... een spiegeltent ?



Dat zou ook wel eens orgineel zijn en daar hebben ook amoureuze activiteiten plaats (volgens de "in mijnen tijd verhaaltjes" van mijn grootouders). Allez Gerolf , schud maar uit de mouw[:D] of z'on ding waar je met een hamer moet opslaan om de bel te laten rinkelen, hoe noemt dat?
 

marctje

is dat niet "de kop van jut"
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Gerolf

Om even te laten weten dat ik nog steeds voortbouw [;)]



Bijna halverwege ... [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw