Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

verpakking msm

Gestart door treinvirus, 16 juni 2009, 22:41:43 PM

dirkkerckhofs

#15
In Dilbeek ook geen enkel probleem. Nog nooit een magazine met gescheurde folie gehad. Zelfs dat van Natuurpunt dat in zo'n composteerbare folie zit, blijft intact. Maar inderdaad, mijn brievenbus is groot genoeg, zodat MSM zonder plooien er helemaal in kan.

Dirk

T03

#16
Nu denk ik plots op iets, alle huisjes die ik tot nu toe heb gebouwd hebben geen brievenbus !

Marc
"I have a train riding in my brain"

Pol

#17
Als je ze nog zou aanbouwen, maak ze dan groot genoeg zodat die Preiserkes hun MSM zonder scheuren kunnen ontvangen![}:)][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

marctje

#18
ik ben gisteren thuis gekomen van een 10 daagse reis naar de elzas en kreeg van mijn buurman een grote curver box met daarin de post van deze 10 dagen. tof mijn MSM zit erbij, tot ik deze echt vast had plastiek gescheurd, boekje nat geweest, bladeren die plakken en ik heb een redelijk grote brieven bus waar ze zelfs pakjes in deponeren. ik heb een abo voor 2 jaar maar hoop dat dit niet meer gaat voorkomen. ik begrijp wel dat je dit euvel met de redactie zelf moet oplossen maar ik ben blijkbaar niet de enige.
ps ik woon in Edegem
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

rixke rail

#19
Even ter info :
klagen op het postkantoor zelf heeft g??n zin; zij zijn de Bank van de Post, en mogen g??n klachten meer ontvangen ! (Gehoord van een bediende van het postkantoor te Haacht !)
Voor klachten, gelieve U te wenden tot de klantendienst van De Post !
http://www.post.be/site/nl/residential/customerservice/contact/problem/index.html

Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

treinvirus

#20
hartelijk  dank iedereen
heb al een kleine impressie van de situatie,
Afhankelijk van het centrum van distributie kunnen er problemen optreden door de behandeling van het MSM magazine.
dus denk ik dat ik de redaktie van het tijdschrift zal vragen om bij de uitgever een  een plastiek verpakking van een iets betere (dikker) kwaliteit te gebruiken en het ware ideaal moest er nog een stevig kartonnen blaadje van 0,5 mm of zo bij in zou zitten eventueel dit met het adres erop. Vermits ik toch vaststel dat mensen van de redactie deze rubriek lezen is dat hiermee dus gebeurd . Ik dien op te merken dat er inderdaad veel verschil is in platiekverpakking van reclame en litteratuur als ik naga wat er bij mij allemaal in de bus komt en het is mijns inziens niet beduidend wat het verschil in prijs is tussen een flinterdunne verpakking en een wat steviger exemplaar (dikwijls zelfs heel moeilijk kapot te scheuren!). In de supermarkten rekenen ze, als je de boodschappentas dient te betalen eveneens zeer weinig aan voor relatief stevige zakken.
hopelijk brengt iemand van de redaktie deze boodschap over wat ik toch vermoed.
groetjes dirk
 

centauri167

#21
Ik krijg voor het werk ook veel vakliteratuur in de bus, vaak dezelfde omvang als msm maar veel sterkere plastiekfolie en die zijn eigenlijk altijd intact. Van modelspoormagazine kan ik dat spijtig genoeg niet zeggen en daar moet ik dan wel voor betalen.
De plastiek is ( bijna ) altijd gescheurd, bij nat weer, plakken de bladen aan elkaar en scheurtjes zijn er ook geregeld om van de hoeken nog maar te zwijgen.
Voor mij hoeft het niet meer, binnen enkel maanden loopt mijn abo definitief af.

Gerolf

#22
Paul "centauri", ik zou toch echt eens met iemand van het plaatselijke postkantoor gaan praten [;)]
Stevigere kunststoffolie: ik denk wel dat "ze" dat in Schellebelle intussen gehoord hebben [}:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

#23
Of een stevige enveloppe, dat kunnen we terug recycleren.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dirkske

#24
Mag ik dan wat lof hebben voor onze postbode, want buiten een "ezelsoor" is mijn exemplaar altijd tip top in orde.[;)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

centauri167

#25
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Paul "centauri", ik zou toch echt eens met iemand van het plaatselijke postkantoor gaan praten [;)]
Stevigere kunststoffolie: ik denk wel dat "ze" dat in Schellebelle intussen gehoord hebben [}:)]



Waarom zou ik met iemand van het postkantoor gaan praten als andere zaken wel heel aankomen.
Verpakking speelt hier nu eenmaal een cruciale rol in. Een firma die geen kwaliteit wil leveren aan zijn klanten door te besparen op de verpakking kan voor mij den boom in.

Gerolf

#26
citaat:
Geplaatst door centauri167
...den boom in.
Dat soort taal? Wederzijds dan [V]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

centauri167

#27
citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door centauri167
...den boom in.
Dat soort taal? Wederzijds dan [V]



Verdedig je broodheer maar met gedeeltelijke citaten.
Feit blijft dat ze door hun slechte verpakking weinig respect tonen naar hun klanten toe.

Peter

#28
Om eerlijk te zijn, ik heb tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad met een slechte of gescheurde verpakking, en wij hebben toch een vrijstaande brievenbus.
Het hangt volgens mij er veel af van hoe je postcentrum en postbode je zending behandelt.
Dus ik heb geen klagen.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

trainfreak

#29
1x gehad dat de plastiek open was.
Voor de rest is hij altijd perfect aangekomen (en we hebben nochtans geen al te grote brievenbus...)
Spoorse groeten
Dimitri