Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

fototje aub

Gestart door RDH000, 29 mei 2009, 16:50:47 PM

RDH000

hey...
heb ergens aanbod gekregen voor M2 Stuurstandsrijtuig van NMBS (groen) te kopen... maar zou graag eerst een fototje zien dat ik op zen minst weet hoe hij eruit ziet... kan iemand mij link sturen waar ik een foto van deze kan vinden? :I
 

Rochevalien

google al eens geprobeerd? echt niet moeilijk hoor[;)]

Gerrit

RDH000

wel...
vind AM series (naar het schijnt, ken er nog niet veel van...)
dusja....?
kan iemand voor mij kijken desnoods? als ik een wagon zie kunnen het alle reeksen zijn voor mij ik heb er echt geen idee van... [:I]
 


dgrr57

citaat:
Geplaatst door RDH000

wel...
vind AM series (naar het schijnt, ken er nog niet veel van...)
dusja....?
kan iemand voor mij kijken desnoods? als ik een wagon zie kunnen het alle reeksen zijn voor mij ik heb er echt geen idee van... [:I]


een wagon is voor goederen, meestal. Een rijtuig, voor personen.
Als jij foto's wil hebben van het Belgisch materieel, kan ik uw 2 sites aanraden :
Belrail : alleen beschikbaar in het Frans, maar de moeite waard [;)]
railfan europe : alleen beschikbaar in het Engels, maar ook de moeite waard [;)]
Loop die 2 sites effkes door en dan weet je (bijna) alles over de Belgischen treinen.

Jurgen

Waarom vraag je niet meteen een foto aan de verkoper? Dan heb je meteen een foto van wat je gaat kopen en kan je zien in welke staat het zich bevind.

Waarom moeilijk doen als gemakkelijk ook kan?
Ah ja, moeilijk gaat ook. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

RDH000

verkoper kent niet zoveel van pcs...

 

RDH000

wat zijn 6 wagons als deze (misschien ouder) waard?
4 ervan zitten nog in doos... geen schade...
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door RDH000

wat zijn 6 wagons als deze (misschien ouder) waard?
4 ervan zitten nog in doos... geen schade...

Zijn het stuurstandrijtuigen of 'gewone' M2's ? Zijn ze van Lima of M?rklin ? Zijn ze groen of bordeau ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Arbeco

Hoi,

Als het zo'n M?rklin rijtuig is zoals op de foto van Trainfreak, tja...
Die zijn vrij zeldzaam aan het worden, en meestal betaal je daar dan ook naar. Exacte prijzen weet ik zo niet, maar ik weet wel dat ze behoorlijk wat duurder verkocht worden als de "gewone" M2's.

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...