Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Openen draaistellen reeks 26 van Mehano

Gestart door BD1701, 19 mei 2009, 22:33:24 PM

BD1701

Beste forumgenoten, zou er mij iemand kunnen helpen bij het openen van de draaistellen van de reeks 26 van Mehano. Ik kan nergens vinden hoe ik op een (eenvoudige) manier de draaistellen kan openkrijgen voor wielen en contactplaatjes te reinigen van mijn reeks 26. Heeft iemand een tip en foto's, zodat dit duidelijk te zien is hoe het eigenlijk moet gebeuren?

Alvast hartelijke dank
 

janjozef

Waarom zou je die openen, die dingen zijn niet gemaakt om regelmatig te openen,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

BD1701

Is er hier niemand die zijn draaistellen van de reeks 26 al opgedaan heeft? Echt niemand die weet hoe dat moet of een tip kan geven om die makkelijk open te krijgen?
Wat moet je anders doen om de anti-slipbantjes te vervangen of wielen te reinigen, het frame van het draaistel eraf krijgen zodat de je de wielen en gemakkelijk kan uitnemen he, maar hoe?
 

dgrr57

citaat:
Geplaatst door BD1701

Is er hier niemand die zijn draaistellen van de reeks 26 al opgedaan heeft? Echt niemand die weet hoe dat moet of een tip kan geven om die makkelijk open te krijgen?
Wat moet je anders doen om de anti-slipbantjes te vervangen of wielen te reinigen, het frame van het draaistel eraf krijgen zodat de je de wielen en gemakkelijk kan uitnemen he, maar hoe?


In de handleiding al gekeken ?