SNCF BB (4)36000

Gestart door Anarchy, 11 mei 2009, 13:10:10 PM

Anarchy

Dit zal menig modelspoorder naar Belgisch voorbeeld (Tp.V) zeker en vast wel interesseren. Zoals te verwachten was komt de BB (4)36000 van de SNCF bij LSM (2010).

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/100_1047.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/BB_36055_Chamb%C3%A9ry.jpg

Rochevalien

OOOOOOOHHHHHHH dat is nog eens een mooie lok[:p][:p]en zeggen dat onze reeks 13(met zijn lelijke sm..l)daarop gebaseerd is.
Vive la france[:p][:)]

Gerrit

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Dit zal menig modelspoorder naar Belgisch voorbeeld (Tp.V) zeker en vast wel interesseren. Zoals te verwachten was komt de BB (4)36000 van de SNCF bij LSM (2010).

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/100_1047.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/BB_36055_Chamb%C3%A9ry.jpg

mooi in rode kleur de eerste foto in de bocht van Ekeren [8D]
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

doomslu

Deze modellen zijn toch al uitgebracht door Jouef, als ik me niet vergis.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Jouef,Rivarrossi,Hornby- whatever- ze zullen toch de duimen moeten leggen voor dit model van LSM. Mis deze trein niet [:D][:D][:D] zou wel eens vlug uitverkocht kunnen zijn.

Gerrit

AtMoPo

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

ze zullen toch de duimen moeten leggen voor dit model van LSM. Mis deze trein niet [:D][:D][:D] zou wel eens vlug uitverkocht kunnen zijn.

Gerrit



Dat zullen we maar rustig afwachten zeker.
AtMoPo

ERVIN

Deze schoonheid mag ook hier niet ontbreken op mijn baan, onlangs nog in het "echt" op de gevoelige plaat kunnen vastleggen.


Gerolf

citaat:
Geplaatst door Rochevalien
OOOOOOOHHHHHHH dat is nog eens een mooie lok[:p][:p]
Smaken verschillen [B)]
Naar mijn smaak is dit "eenheidsworst"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mini-bs

Het is zo stilaan geen Franse loc meer maar ook een Belgische, hier in Brussel krioelt het gewoon van die machientjes (richting Antwerpen). En op het net zag ik ook al dat ze In Luik ook al vaak gesignaleerd worden.
[^]
 

Sicco

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Jouef,Rivarrossi,Hornby- whatever- ze zullen toch de duimen moeten leggen voor dit model van LSM. Mis deze trein niet [:D][:D][:D] zou wel eens vlug uitverkocht kunnen zijn.


Dat snap ik dan opzich niet, want voor het vorig jaar uitgekomen model van de 36000 van Jouef - toch ook een zeer goed model - was vrijwel geen enkele interesse in Belgi?. Die van LS Models zal vast nog wel mooier zijn, maar het zou me daarom we verbazen als het nu ineens een hit zou worden.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Jouef,Rivarrossi,Hornby- whatever- ze zullen toch de duimen moeten leggen voor dit model van LSM. Mis deze trein niet [:D][:D][:D] zou wel eens vlug uitverkocht kunnen zijn.


Dat snap ik dan opzich niet, want voor het vorig jaar uitgekomen model van de 36000 van Jouef - toch ook een zeer goed model - was vrijwel geen enkele interesse in Belgi?. Die van LS Models zal vast nog wel mooier zijn, maar het zou me daarom we verbazen als het nu ineens een hit zou worden.



De jouef was enkel 2-rail, niet geschikt voor mij dus [;)] LSM maakt ook 3-rail modellen, dus die keuze is vlug gemaakt. De jouef is inderdaad echt een goed model. Maar dat de LSM versie superieur zal zijn, daar twijfel ik echt niet aan.

Michiel

citaat:
Geplaatst door mini-bs

Het is zo stilaan geen Franse loc meer maar ook een Belgische, hier in Brussel krioelt het gewoon van die machientjes (richting Antwerpen). En op het net zag ik ook al dat ze In Luik ook al vaak gesignaleerd worden.
Op de lijn 124 naar Charleroi, en lijn 26 (Halle-Etterbeek) heb ik die dingen ook al gezien.

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Naar mijn smaak is dit "eenheidsworst"

...mijn gedacht! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

wisselstromer

idem hier

niet echt mijn visie over een mooie lok

men is al 20j gestopt met het bouwen van mooie locomotieven
de huidige loks trekken allemaal op elkaar vind ik

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Anarchy

Nog even het vermelden waard voor de onwetenden onder ons. Deze loc in groene livrei heeft ook gedurende korte tijd op het Belgisch net gereden. Beiden dus inzetbaar op de Belgische modelbaan.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Jouef,Rivarrossi,Hornby- whatever- ze zullen toch de duimen moeten leggen voor dit model van LSM. Mis deze trein niet [:D][:D][:D] zou wel eens vlug uitverkocht kunnen zijn.


Dat snap ik dan opzich niet, want voor het vorig jaar uitgekomen model van de 36000 van Jouef - toch ook een zeer goed model - was vrijwel geen enkele interesse in Belgi?. Die van LS Models zal vast nog wel mooier zijn, maar het zou me daarom we verbazen als het nu ineens een hit zou worden.




>>> Wie zegt dat die lok in Belgieeen hit gaat worden? in Frankrijk daarentegen....

Gerrit