Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Tweede Minibaantjeswedstrijd (2010)

Gestart door Gerolf, 17 april 2009, 11:29:23 AM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Mattias

Kan het reglement ook digitaal te bekijken zijn?

Ik koop namelijk van geen enkele vereniging magazines...

MVG

Modelspoormagazine is geen verenigingblad hoor. [;)]
Als we even tijd hebben zullen we dat reglement hier eens plaatsen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Modelspoormagazine is geen verenigingblad hoor. [;)]
Het blad van ons forum? [^] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Modelspoormagazine is geen verenigingblad hoor. [;)]
Het blad van ons forum? [^] [;)]

[:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Hoi Forumgenoten,

Vandaag m'n inschrijving doorgestuurd voor de wedstrijd.  Deze keer is het niet zo exotisch als Gringolandia.  Ik zoek het zelfs veel dichter bij qua thema en omgeving.  

Ik kan haast niet wachten om er aan te beginnen, maar ik heb eerst nog twee andere projecten te realiseren.

Groetjes en succes aan de mededeelnemers[:)]

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

conducteur

Ik ben er bijna uit, Ik heb me nog niet ingeschreven, maar daar kan ik nog even mee wachten.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

Naar wie moest ik weeral een e-mailtje zenden? Guy VM?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Ja. Indien je even had teruggelezen, of MSM had opengedaan, had je dat ook geweten [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

citaat:
Geplaatst door evan

Hoi Forumgenoten,

Vandaag m'n inschrijving doorgestuurd voor de wedstrijd.  Deze keer is het niet zo exotisch als Gringolandia.  Ik zoek het zelfs veel dichter bij qua thema en omgeving.  

Ik kan haast niet wachten om er aan te beginnen, maar ik heb eerst nog twee andere projecten te realiseren.

Groetjes en succes aan de mededeelnemers[:)]

Evan



off topic:
Evan, Jouw centrale waar je in april gringolandia mee bestuurde was een draadloze centrale. Wat was daar precies het merk van en de prijs? Ik ben op zoek naar een draadloze centrale en de dynamis van Bachmann/esu vond ik niet erg gebruiksvriendelijk na even uitproberen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Roderik

Er resten nog zo'n kleine 14 dagen om je in te schrijven...
Zijn er al veel ge?nteresserden? Weet iemand dat?
Always be modelling!

argilla

Is het normaal als je  je hebt ingeschreven bij Guy, je geen bericht terug krijgt met de bevestigng van .....effectief ingeschreven ?

Lijkt me toch een normale gang van zaken niet ? [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Dat mailtje krijg je nog wel, als Guy uit vakantie terug is [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Roderik

Er resten nog zo'n kleine 14 dagen om je in te schrijven...
Zijn er al veel ge?nteresserden? Weet iemand dat?

Het valt een beetje tegen deze keer. Wacht iedereen af? Durven ze niet meer, nadat ze de pareltjes van vorige editie gezien hebben? We hebben er het raden naar.

Wie meedoet maakt in ieder geval meer kans om in de prijzen te vallen als er minder deelnemers zijn. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

argilla

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Roderik

Er resten nog zo'n kleine 14 dagen om je in te schrijven...
Zijn er al veel ge?nteresserden? Weet iemand dat?

Het valt een beetje tegen deze keer. Wacht iedereen af? Durven ze niet meer, nadat ze de pareltjes van vorige editie gezien hebben? We hebben er het raden naar.

Wie meedoet maakt in ieder geval meer kans om in de prijzen te vallen als er minder deelnemers zijn. [;)]


---------------------------------------------------------------------
Ik denk persoonlijk Luc, dat niet de vorige prachtige ingezonden stukken de oorzaak zijn. Zou het niet kunnen , dat er onder ons mensen zijn die, wel willen maar niet weten van..... hoe begin ik aan zo iets ?
Ik bedoel; als je bv ziet dat onze USA-vrienden in hun magazines( modelrail roader en railroad model craftsman) regelmatig een bijdrage leveren van : hoe doet men zoiets,  maw de werkwijze en voorbeelden van modelbouwers die al zulke dingen gebouwd hebben.
Nu weet ik zeer goed dat als je voor de eerste keer aan zoiets begint er veel vragen en praktische tips nodig zijn ( uit eigen ervaring). Het zal , denk ik, veel oplossen ( niet alles maar wel de richting aangeven ).
En als je dan de publicaties en foto's achteraf ziet van mensen die het ook effectief doen nadat je vertelt hebt van het hoe en op welke manier, tja.... verbazing van wat gebouwd is, en dit van mensen die niet eens wisten hoe der aan beginnen.
Snap je wat ik wil bedoelen Luc ?
Misschien ligt daar de oorzaak ????
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Koudwatervrees is misschien een reden om niet mee te doen. Hoewel...
Als je lid bent van dit forum w??t je dat je raad (en misschien daad) mag verwachten van mede-modelbouwers.

Redenen om "deze keer" niet mee te doen:
Ik weet van nogal wat mensen dat ze wat ontgoocheld waren na de vorige editie (over de wedstrijduitslag dan)
Er zijn zeker ook mensen die deze keer passen, omdat je er nogal wat hobby-tijd in steekt.

Zelf twijfel ik ook nog - om de laatste reden. Ik heb nog enkele dagen om de knoop door te hakken [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

martintje

Ontgoocheld ??? bedoel je daarmee te zeggen dat ze zelf dachten dat ze hoger moesten eindigen ??
Als dat zo is, mist diegene toch wel wat zelfreflectie, ik vond de uitslag toch wel behoorlijk terecht, maar ala, over smaak valt te twisten
Ik zelf doe niet mee, omdat als ik ergens aan mee doe is dat om te winnen, of dat nou sport is of een modelbouwwedstrijd, meedoen is belangrijker dan winnen, is aan mij persoonlijk niet besteed :), mijn stelling is ( welek alleen maar geddlt voro mijzelf), als je niet gaat voor de winst is meedoen zinloos :)
en aangezien mijn zelfreflectie groot genoeg is om te weten dat ik met mijn vaardigheden nevernooit nie in de top 10 kom, wil ik niet meedoen totdat ik denk dat ik die vaardigheden wel bezit.
een andere reden om niet mee te doen is omdat ik mijn ei en inspiratie niet kwijt kan in de gestelde regels.
Ik snap heel goed dat er regels moeten zijn, maar helaas beperken die mij, wat dus ook weer een manco is van mijn kant, noem het maar het hebben van te weinig fanatsie, maar ik ga niet  iets bouwen waar ik zelf niet achtersta
Als ik het voor het zeggen had, zou ik de wedstrijd 1x in de 4 jaar uitschrijven ipv om het jaar, en alle regels laten varen.
Zo krijg je minibaantjes en grote banen die ingeschreven gaan worden, en heb je een expo met alleen maar primeurs....wat wil je nog meer als organisator van een top expo als
Mechelen is. je kan dan zelfs in meerdere categorie?n werken en een hoofdwinnaar, zeg maar het Le Mans model [:)]
Mvg Marty