Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Roco 20 Blauw NMBS 2009

Gestart door nohab, 19 maart 2009, 17:52:24 PM

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 28 april 2015, 11:32:56 AM
Kan dan gerust verder doen met verweren, de cabine is klaar, nog enkel de bestuurder aanbrengen.

Volgens de info hier zou Roco wel een HLE20 in zijn assortiment hebben met die kabel en antenne, weet dus wat gedaan>> op jacht gaan ;)
http://www.benl.ebay.be/itm/ROCO-43670-MOTRICE-2018-SNCB-NMBS-DEPOT-DE-RONET-COURANT-CONTINU-CC-DC-/351383240320?pt=LH_DefaultDomain_23&hash=item51d012be80

De jacht is geopend...,zo te zien heeft hij een gaatje voor de kabel,dus die zal wel bij de nog te plaatsen onderdelen zitten.

En de prijs is nog redelijk ook!
Maar let op,het is er éne met dikke motor,dus geen decoderstekker of SMD's!
;)

OlivierV

Citaat van: loebaske op 28 april 2015, 11:32:56 AM
Kan dan gerust verder doen met verweren, de cabine is klaar, nog enkel de bestuurder aanbrengen.

Volgens de info hier zou Roco wel een HLE20 in zijn assortiment hebben met die kabel en antenne, weet dus wat gedaan>> op jacht gaan ;)
Bij CC-rails lag er vorige week zo eentje, de 2021, €99 dacht ik. ;) Is er wel eentje met de oude motor, maar in principe is dat geen echt grote ramp als je kan solderen dan heb je daar zo een decoder ingemikt. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Dat is geen probleem die motor of oude chassis, koop er eene met nieuw chassis en verander gewoon de kap...heb dat ook gedaan met men oude reeks 59....

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 28 april 2015, 12:41:59 PM
Dat is geen probleem die motor of oude chassis, koop er eene met nieuw chassis en verander gewoon de kap...heb dat ook gedaan met men oude reeks 59....

Ja dat lukt ook met de 20,maar je moet wel een paar kunststof vinnetjes wegknippen binnenin de kappen,
De steunpunten liggen niet gelijk bij beide,
alles heeft te maken met de verlichting,
de nieuwe heeft een printje met SMD's,de oude heeft lampjes met lichtstaven,en het één durft het ander nogal eens in de weg te zitten...
Maar ik heb toevallig gisteren nog een "oude" van decoder voorzien en hij rijdt voortreffelijk,dus waarom zou je chassis en kappen ruilen?

;)

loebaske

Dat zijn kleine dingens voor me, heb al voor heter vuur gestaan en ook opgelost....

2012

Heb em hier ook de 2018, mijne 2de is 2021 en beide hebben antenne en radio kabel. Wel antenne op één kant he.
De 2012 heb ik nog niet gezien in modelbouw, daar ooit es mee een brandje gehad in hoogspanningskast, heb em ni meer moete herstellen ikke :-)

lux161

#246
2748 (LSM) en 2320 (MARKLIN)... van tp IV tot tp V met intercomkabel en inscripties toegevoegd aan de deuren van 2748.







Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

2012

2748 heeft nog zijn analoge kabels, 3 stuks. vanaf 2007 of zo zijn die eraf gegaan, toen de 27'ers MUX zijn geworden.