Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Draadje nieuws

Gestart door Peter, 13 februari 2009, 11:00:12 AM

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Rixke,ondanks je goede bedoelingen is de tekst van de krantenartikels onleesbaar.Heeft het dan nog wel zin om dat in te scannen en hier te plaatsen?[:0]Of moet ik dan toch maar eens voor een nieuwe bril gaan zien ?
Ik vindt het ook een beetje raar dat er krantenknipsels van 30 jaar geleden getoond worden ,ik dacht dat deze draad over hedendaags nieuws zou gaan. Misschien moet er daar nog weer een ander draadje voor worden begonnen?[|)]

Gerrit










Je zult aan een nieuwe bril moeten,de tekst is echt wel leesbaar .
Het kan natuurlijk altijd beter maar probeer je scherm eens op een andere resolutie.
Ik zelf vind dat oude nieuws juist wel leuk,maar ja smaken........
wim

Gerolf

De nieuwe rubriek is aangemaakt.
Mensen die elders een topic hebben gestart dat hier thuishoort, kunnen dit bij deze verplaatsen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Ik kan het ook goed lezen en moet echt geen extra moeite doen, en net zoals wim vindt ik het steeds wel intressant dat oude nieuws, dus gerrit een afspraakje met de oogarts he.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Heb ook geen problemen met trein nieuws uit de oude doos...

eric

citaat:
Geplaatst door ysbeer

mooi (nou ja mooi,interesant)wanneer was dat ongeluk ???
wim




Het was maandag 20 maart 1979.
(met dank aan vyncky)

itchy

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

chef garde

citaat:
Geplaatst door itchy

Het mag ook eens positief nieuws zijn:
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090914_062
[:)]
Steven

Schoon verhaal!!

Peter

Vanmorgen was het weeral zover. De trein van 20.36h van Antwerpen-Centraal naar Essen vertrok zonder treinbegeleider en met openstaande deuren. Wat blijft er toch verkeerd gaan, dat zo'n gevaarlijke (en lawaaierige) situaties kunnen blijven bestaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Ik begrijp niet dat zoiets kan. Is er in de stuurpost geen controlelamp of iets dergelijks zodat de treinbetuurder kan zien of de deuren gesloten zijn ?
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

13erke

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Ik begrijp niet dat zoiets kan. Is er in de stuurpost geen controlelamp of iets dergelijks zodat de treinbetuurder kan zien of de deuren gesloten zijn ?



In de motorstellen kan je dat zien dmv een lampje, echter op een lokomotief niet, alhoewel die controlelamp ooit wel voorzien was...

PaulC

citaat:
Geplaatst door 13erke


citaat:

In de motorstellen kan je dat zien dmv een lampje, echter op een lokomotief niet, alhoewel die controlelamp ooit wel voorzien was...



Wordt Antwerpen - Essen niet met de reeks 800 varkensneuzen gereden?

Paul