Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Beelden plaatsen kan nu!!!

Gestart door tonycabus, 03 mei 2005, 17:11:56 PM

Val-Rikard





Dag,

Het heeft inderdaad met je browser te maken, Google Chrome is de oplossing.
Onderstaande afbeelding bewijst dit.



(Afbeelding, goedkope lampenkappen: Pailletten van Pipoos. Een paar honderd voor 2.50 Euro)

Groet, Rik Martens

Belgaboy

Citaat van: Belgaboy op 21 oktober 2016, 13:11:24 PM
Ben ook aan 't proberen...



Lijkt me precies toch niet te lukken...wat doe ik verkeerd?
ESU ECoS 2.1, iTrain.

Houdini

Ik zie jouw foto zelfs niet op de website van Flickr?

Belgaboy

ESU ECoS 2.1, iTrain.

Belgaboy

Citaat van: Houdini op 21 oktober 2016, 13:15:05 PM
Ik zie jouw foto zelfs niet op de website van Flickr?

Kan dit zijn omdat ze nog private zijn ?  Moeten de foto's openbaar staan ingesteld?
ESU ECoS 2.1, iTrain.

Belgaboy

ESU ECoS 2.1, iTrain.

Houdini

Citaat van: Belgaboy op 21 oktober 2016, 13:19:22 PM
Citaat van: Houdini op 21 oktober 2016, 13:15:05 PM
Ik zie jouw foto zelfs niet op de website van Flickr?

Kan dit zijn omdat ze nog private zijn ?  Moeten de foto's openbaar staan ingesteld?

Dat denk ik wel ja, anders zal alleen jij ze kunnen bezichtigen volgens mij.

TBCédric

Citaat van: Houdini op 21 oktober 2016, 16:22:21 PM
Citaat van: Belgaboy op 21 oktober 2016, 13:19:22 PM
Citaat van: Houdini op 21 oktober 2016, 13:15:05 PM
Ik zie jouw foto zelfs niet op de website van Flickr?

Kan dit zijn omdat ze nog private zijn ?  Moeten de foto's openbaar staan ingesteld?

Dat denk ik wel ja, anders zal alleen jij ze kunnen bezichtigen volgens mij.

Neen hoor!
Als je ze private zet, kan jij ze enkel op jouw photostream zien, maar als je ze deelt via de BCC-code, dan kunnen de mensen waarmee de code is gedeeld, het forum dus, dat toch bekijken.

Doe ik zelf omdat ik op mijn account eigenlijk enkel foto's van het grootbedrijf. Daarmee dat ik ze ofwel te zien zet voor "Friends & Family" of gewoon "only you".

En eerste foto is eindelijk zichtbaar Belgaboy! :)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

robski113


thor

Tenzij ik iets gemist heb, waarom kunnen er geen beelden vanaf je PC geplaatst worden?
Bij andere fora kan dit wel.
ik wil wel foto's plaatsen van mijn baan en aankopen, doch ik zal nooit op FLICKR of wat dan ook mijn afbeeldingen bewaren.

Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Gerolf

Citaat van: thor op 10 juni 2017, 20:19:30 PMTenzij ik iets gemist heb, waarom kunnen er geen beelden vanaf je PC geplaatst worden? Bij andere fora kan dit wel.
ik wil wel foto's plaatsen van mijn baan en aankopen, doch ik zal nooit op FLICKR of wat dan ook mijn afbeeldingen bewaren.

Niet genoeg ruimte op de server, dus foto's uploaden kan niet.
Geen flickr of dergelijke? Eigen webruimte kan ook (dat doe ik)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Citaat van: thor op 10 juni 2017, 20:19:30 PM
Tenzij ik iets gemist heb, waarom kunnen er geen beelden vanaf je PC geplaatst worden?
Bij andere fora kan dit wel.
ik wil wel foto's plaatsen van mijn baan en aankopen, doch ik zal nooit op FLICKR of wat dan ook mijn afbeeldingen bewaren.

Je kan ook altijd zelf een website aanmaken. Bij telenet (misschien ook zelfs andere providers) heb je zelfs recht op gratis webruimte en kan je voor een klein maandelijks bedrag zelfs een domeinnaam kopen.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Stieven76

Citaat van: thor op 10 juni 2017, 20:19:30 PM
Tenzij ik iets gemist heb, waarom kunnen er geen beelden vanaf je PC geplaatst worden?
Bij andere fora kan dit wel.
ik wil wel foto's plaatsen van mijn baan en aankopen, doch ik zal nooit op FLICKR of wat dan ook mijn afbeeldingen bewaren.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen hier altijd zo moeilijk over doen. Of je nu je foto's op Flickr, PhotoBuckett, je eigen website of op een ander forum zet, eens ze op het net staan kan iedereen ze zien en opslaan als ze dat willen. Eens op het net zijn ze nog moeilijk weg te halen.
Dus gewoon een beetje opletten wat je op je foto's zet en wil tonen, gezond verstand noemen ze dat.  ;)

thor

ik doe helemaal niet moeilijk Steven en gezond verstand heb ik ook.
kritiek spuien kan iedereen, heb ik echt geen behoefte aan.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Ben

Thor,

Er is geen verschil tussen een forum plaatjesserver en bijvoorbeeld Flickr etc.. Beide doen hetzelfde en bij beide heb je geen controle over wat er met je afbeeldingen gebeurt. Gelukkig zijn het geen staatsgeheimen maar gewoon plaatjes van speelgoed. ;D

Gr, Ben.