Beelden plaatsen kan nu!!!

Gestart door tonycabus, 03 mei 2005, 17:11:56 PM

Steven123

Citaat van: liefhebber op 07 januari 2013, 16:48:06 PM
we gaan even proberen
http://s1299.beta.photobucket.com/user/Liefhebber1/library/Modelforum?

Als je op de photobucket webpagina op jouw foto klikt (en deze groter wordt getoond) dan hoef je enkel nog rechtsonderaan op de [ img ] link te klikken.  Als je daarop klikt wordt de link automatisch op je klembord geplaatst.  Daarna hoef je enkel nog in je bericht deze link te plakken (dit doe je door op de rechtermuisknop te klikken en dan 'plakken' te selecteren)



Veel succes
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

modeltreinbart

Bij mij heeft photobucket afgedaan , na meerdere malen met de juiste sign in gevens te willen in loggen gaf het nog steeds foutmeldingen . Ik heb hen een mail gestuurd dat ze geen bijdrage niet meer hoeven te verwachten .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

bellejt

ik gebruik al jaren gratis picturepush.Daar kies je gewoon de bijhorende link voor het formaat.Je hoeft zelf niets te scalen.

reeves


Jurgen

Ik veronderstel dat je dit wil laten zien?




Dat doe je door het volgende te plaatsten:

[foto]http://farm9.staticflickr.com/8369/8492169848_c29a39152d_z.jpg[/foto]

In plaats van [foto] moet je uiteraard img typen.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

reeves

Klopt, hoe kom jii aan het juiste http adres bij mij lukt het niet  :'(

reeves

Heb het gevonden, grabb the HTML code  ;)

Jurgen

Ik ben eerst naar de link gegaan die jij geplaatst had.

Dan krijg je je foto te zien en moet je rechts boven in beeld op "All sizes" klikken. Je krijgt dan weer je foto te zien en bovenaan kan je het formaat kiezen, standaard blijkbaar op 640.
Om de link van de foto zelf te hebben moet je rechtsklikken op de foto en dan voor "Eigenschappen" kiezen. Dan komt er een venstertje waar je het "Adres" ziet staan, tussen haakjes staat er URL bij. Wat erachter staat kopieer je en kan je hier op het forum plaatsen tussen die img-tags.

Het resultaat is de foto zoals ik hem hierboven geplaatst heb.  ;)



Terwijl ik mijn tekst aan het typen was heb jij nog een andere manier gevonden, die precies zelfs sneller werkt.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TBCédric

bij flickr is het gewoon op de foto klikken en op share klikken dan de b.. code en dan de code copy-past doen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Omdat er mensen zijn die problemen hebben met Photobucket, hier in 't kort de procedure:

Ga naar de map (library) in Photobucket waar de foto staat,
klik op het tandwieltje dat verschijnt als je de muis op de foto plaatst bij de bewuste foto,
en kies "Get Links..."



Klik daarna op het venster waar staat "IMG codes (for forums, boards)":



Je hebt nu de IMG-codes gekopiëerd.

In jouw bericht op het forum, waarin je de foto wil weergeven, doe je een simple "Paste" (of "plakken" voor wie in 't Nederlands werkt...).

Je krijgt dan zoiets:
[ URL=http://s144.photobucket.com/user/doomslu/media/Diverse/FotoIMG2_zps03763d46.jpg.html][IMG ]http://i144.photobucket.com/albums/r184/doomslu/Diverse/FotoIMG2_zps03763d46.jpg[/img][/ URL ]

en dat wordt een foto op het forum!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

thanks for the service, gaan we proberen ;)

D_Loc

Nog een kleine aanvulling op de beschrijving van Luc:
Als je meerdere foto's op het forum wilt plaatsen die samen in een album staan is het sneller om op de foto te klikken die je wilt plaatsen, dan staan namelijk de links rechts van de foto.  Je kan vervolgens naar de volgende foto stappen door op de pijl in de foto of op de thumbnails onder de foto te klikken. Dit vind ik zelf wat prettiger werken omdat er minder handelingen nodig zijn.

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kautenbach

hoi Dirk,

Dat laatste gaat (hier) dus niet, de geselcteerde foto blijft hangen, ik moet helemaal terug naar het album, dan daar een nieuwe foto selecteren, ect ect en blijven hopen dat ie niet vastloopt..

doomslu

Citaat van: Kautenbach op 13 april 2013, 16:48:19 PM
hoi Dirk,

Dat laatste gaat (hier) dus niet, de geselcteerde foto blijft hangen, ik moet helemaal terug naar het album, dan daar een nieuwe foto selecteren, ect ect en blijven hopen dat ie niet vastloopt..
Misschien hangt het af van de browser? Welke gebruik je? Ik Google Chrome.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

 :) :) :)wat toch een dienstverlening op dit forum, echt geweldig Luc, compliment, volgens mij zou je nog langskomen om te checken hoe dat Photobucket beter kan, merci (koffie ect staat dan klaar hoor ;))

ik zal de techneut hier in huis (mn vriendin) eens vragen hoe ea zit, ik weet eigenlijk niet eens wat een browser is (zucht, geengrapje, erg he...)

ik ga binnenkort nog een de methode van Luc, en Dirk proberen samen met de vrouw.. ::)