Train Simulator

Gestart door Peter, 31 januari 2009, 17:05:29 PM

Peter

Een paar jaar geleden (ja, ja, zolang al) heb ik van een kollega op het werk het programma Train Simulator van Microsoft gekregen. Dat zat in een doos met "allemaal originele" programma's voor spelletjes enz die hij voor een paar euro op een (computer) beurs gekocht had.
Nu gaat het er eindelijk eens van komen om dat ding te installeren op mijn computer. Nu mijn vraag: bestaan er add-ons met Belgische treinen en spoorlijnen? en wie heeft zo'n add-ons of weet waar ik er kan aangeraken.:D:D:D
Met vriendelijke groeten
Peter

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Peter

Een paar jaar geleden (ja, ja, zolang al) heb ik van een kollega op het werk het programma Train Simulator van Microsoft gekregen. Dat zat in een doos met "allemaal originele" programma's voor spelletjes enz die hij voor een paar euro op een (computer) beurs gekocht had.
Nu gaat het er eindelijk eens van komen om dat ding te installeren op mijn computer. Nu mijn vraag: bestaan er add-ons met Belgische treinen en spoorlijnen? en wie heeft zo'n add-ons of weet waar ik er kan aangeraken.[:D][:D][:D]



Begische add-ons (laten we routes zeggen) kan je gratis downloaden.
Bij HCW (het computerwinkeltje) zijn er Duitstalige verkrijgbaar (Pro Train en German Railroads).
Op http://www.mstrainstop.com kan je heel wat downloadbare spullen vinden, zoals (Belgische) routes en treinen.
Spoorse groeten
Dimitri

cyberbeast

Die pagina is dood?[?]
 

Gerolf

Ik heb deze vraag even in de juiste rubriek gezet [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dgrr57

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Die pagina is dood?[?]



MS TrainStop