Z hoekje op 5de MSM expo

Gestart door depovero, 09 januari 2009, 12:31:44 PM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
... Zal ik als straf vijf minuten in het Z-hoekje gaan staan? [;)]
Ik denk dat alle anderen daar een stuk langer dan 5 minuten gaan vertoeven.
Goed dan, als straf: Luc mag er slechts 5 minuten zijn. [}:)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mahtoska1

citaat:
Goed dan, als straf: Luc mag er slechts 5 minuten zijn.  


Er worden zware straffen uit gedeeld...

Beste Z groeten,
Pieter

depovero

Hoi de Zet-mannen,

Luc zal in onz zhoekje moeten blijven totdat zijn Mea Culpa officieel is geworden. Het zal hem leren, en, ikke ook trouwens! Artiekeltje lezen, laten lezen, en herlezen, en, dit zo over de kop laten gaan! Perthans het is op de foto oerduidelijk!

Ander onderwerp: ons volgend bijeenkomst zal bij MTD kunnen plaatsvinden. Op een donderag of vrijdagavond - zo van 20u30 tot 22u30 stel ik voor - en wel na de communie van mijn pagadders, den 17de mei. Dit is ineens de reden waarom ik op het forum, en de pm-adressen, stillekes ben geweest, Het huis des heren moet serieus opgefrist worden; afwerkingswerken in de badkamer en het terras. En nog andere kleine prutserijen.
De juiste data moet nog besproken worden en deze zal op het forum geplaatst worden, zo zullen de mede-reizigers op de hoogte gebracht worden.

Beste Z groeten,

Denis Poot
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

Beste Zet ondekkers,

Een, tweede bijeenkomst zal doorgaan om van het Zet-hoekje tijdens volgende MSM expo een waar genoegen van te maken.

Deze zal doorgaan op vrijdag 29 mei 2009 tussen 20u30 en 22u30. In de lokalen van MTD te Edegem.

De belangrijkste punten zijn, o.a.:
- kalender van volgende bijeenkomsten, om de 2 ? 3 maand, wat meer bij het naderen van het evenement, nog te zien hoe het verder verloopt
- de grote lijnen op papier zetten van hetgeen wij er willen ten toon stellen. Al eens kijken hoeveel oppervlakte we nodig zouden hebben; heu, de andere helft van de Nekkerhallen [xx(][B)][xx(]
- banen, diaroma's, workshops, vitrine
- clubs contacteren
- andere punten dat jullie willen bespreken zijn welkom

Geef mij een seintje als je komt en gebruik hiervoor mijn PM, please

Tot nog eenZ,

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

citaat:
Geplaatst door depovero

Beste Zet ondekkers,

Een, tweede bijeenkomst zal doorgaan om van het Zet-hoekje tijdens volgende MSM expo een waar genoegen van te maken.

Deze zal doorgaan op vrijdag 29 mei 2009 tussen 20u30 en 22u30. In de lokalen van MTD te Edegem.

De belangrijkste punten zijn, o.a.:
- kalender van volgende bijeenkomsten, om de 2 ? 3 maand, wat meer bij het naderen van het evenement, nog te zien hoe het verder verloopt
- de grote lijnen op papier zetten van hetgeen wij er willen ten toon stellen. Al eens kijken hoeveel oppervlakte we nodig zouden hebben; heu, de andere helft van de Nekkerhallen [xx(][B)][xx(]
- banen, diaroma's, workshops, vitrine
- clubs contacteren
- andere punten dat jullie willen bespreken zijn welkom

Geef mij een seintje als je komt en gebruik hiervoor mijn PM, please

Tot nog eenZ,

Denis.



De bijeenkomsten mogen ook op ander locaties plaatsvinden, dat zal daar ook besproken worden.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

Je kan je eigen berichten corrigeren, Dennis. Daar hoef je geen citaat voor te gebruiken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Het is nog een grote maand, hoe zit het met de vorderingen bij jullie? Aan wat mogen we ons zo allemaal verwachten?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

mahtoska1

citaat:
Het is nog een grote maand, hoe zit het met de vorderingen bij jullie? Aan wat mogen we ons zo allemaal verwachten?

Ik zal binnenkort een update geven. Nog even geduld.

Beste Z groeten,
Pieter

mahtoska1

Hallo Allemaal,

Zoals beloofd, een laaste stand van zaken over Z hoek  op modelspoor expo 2010 in Mechelen.

Wat zal er zoal te beleven zijn:
Er zullen demonstartie gegeven worden. Enkele onderwerpen:
* Maken van Z bomen
* Maken van aangepaste Z vrachtwagens
* Inbouw digitale decoder in Z locomotief
* Schilderen van Z figuren
* Z seintjes monteren

Deze demonstarties zullen door gaan op bepaalde uren die zullen uithangen in de Z hoek.

Wat is er zoal te zien:
* Vitrinne kasten met allerlei Z materiaal naar Belgisch en Zwitsers voorbeeld
* Minibaantje naar Belgisch voorbeeld
* Minibaantje Z tram en ondergrondse stopplaats
* Minibaantje 'Kapel in den Bos'(5de plaats op Minibaantjes wedstrijd 2008)
* Segment baan naar Duits voorbeeld
* Werkplaats naar Duits voorbeeld
* Halloweenkrans
* Segment baan naar Zwitsers voorbeeld

Nog enkele smaakmakers:











Tot in ons Z hoekje...

Beste Z groeten,

Pieter

mahtoska1

Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen bedanken die langs geweest is bij het Z-hoekje (van 17,30 meter) op de 5de Modelspoor Expo in Mechelen.

Alle reacties zijn welkom. Wat vonden jullie goed, wat vonden jullie niet goed, zijn er verbeteringen mogelijk of zijn er nog andere mogelijkheden. Laat maar komen.

Dit is een link naar foto's van de Z hoek.
http://s277.photobucket.com/albums/kk60/mahtoska1/Mechelen%202010/?albumview=slideshow

De beste Z groeten,
Pieter

Zamateur

Mooie foto's.
Maar Denis en Pieter lachen niet genoeg.
[:D]
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

mahtoska1

Hallo,

Het Z-hoekje van Mechelen wordt vernoemd in de laaste uitgave (= nummer 64) van Trainini.
http://www.trainini.de/Downloads.html

Beste Z groeten,

Pieter

Zamateur

Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

depovero

Hallo de zetters,

Eindelijk kan ik weer eens electronisch klappen. De virus is nog niet uit mijn PC gezet. Tijd niet voor gemaakt. Ik kan af en toe via die van mijn zoon doen.

Dit terzijde, de foto's zijn prachtig - kon ze niet bekijken op mijn werk, photobucket niet toegestaan. Ja, Vincent, ik zie nogal serieus uit - de concentratie om het goed te doen misschien?

De weg naar Mechelen was niet altijd gemakkelijk. Maar het resultaat mocht gezien worden. Mijn baantje is ondertussen afgebroken - teveel kinderfoutjes gedaan, toegegeven. Nieuwe plannen borellen naar boven en, wie weet, gaat er weer wat Z te zien worden in Mechelen. Met wie en hoe, wait and see

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn