Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Type 1

Gestart door erik de noorman, 16 december 2008, 22:56:34 PM

erik de noorman

Het overwegen waard Tony maar dan een ander type.

Erik

conducteur

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Het overwegen waard Tony maar dan een ander type.

Erik


Maak dan, zoals gezegd de 29.013, die heeft bijna in alle tijdperken rondgecrosst.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

jean-luc

Erik, je type 1 is gewoonweg FANTASTISCH !!! [:)]

De ideale donorloc voor een type 29 is een Franse 141 R die Jouef ooit gemaakt heeft.

Jean-Luc

Floris

had na Erik zn opmerking in het draadje over rudy zn type 59 dit draadje maar eens opgezocht, wat een heerlijk ding! En wat een fijn industriesfeertje op de foto's!

Rangeerduivel

Da's goed nieuws voor Floris.
hij vindt het lastig als wij zeggen "Ik ben Floris niet hé..."!
Daar is hij vanaf, voortaan is het " Ik ben geen noorman hé..."! :)

;)

Floris


Jappy

Jammer dat de foto's die grote banner over zich hebben, dit had ik graag nog eens bekeken. Zeer inspirerend draadje!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

erik de noorman

Doet nog steeds trouw zijn dienst zal er eens een nieuwe betere en scherpere foto van plaatsen.

DSC04194 by erik de boeck, on Flickr

Floris

meer foto's zijn altijd welkom!

erik de noorman

#114
Zal ze opnieuw plaatsen. Als ik ooit eens even tijd heb. :-\ ;D
De loc kan wel een revisie gebruiken onder tussen zie ik. Valt pas op bij het zien van boven staande foto. Nieuwe buffer, wat schilderwerk enz.
Erik

guy holbrecht

Dit draadje vandaag na zoveel jaar nog eens helemaal herlezen. Eric is en blijft een grootmeester in het scratchbuilding van Locomotieven en scenery. Hoedje af!

erik de noorman

Ik zal eens op lijsten in een ander draadje wat ik ooit al heb in elkaar geflanst met schilderstape en afval. Dat is heel wat.

Erik

erik de noorman

Voor wie het hele beeldverhaal wil volgen. Het beeldverhaal staat op mijn flick'er account. De foto's zijn niet van de beste kwaliteit.
Om alle foto's terug in de draadjes te plaatsen is te veel werk daarom deze oplossing.
Ga naar mijn handtekening en dan album type 1


Erik.

Floris

foto's staan denk ik nog op private, ik krijg ze niet gevonden

erik de noorman

Zouden nu zichtbaar moeten zijn. heb alles public gezet.

Erik