Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Deelnemers

Gestart door Peter, 16 november 2008, 17:10:33 PM

marcgoovaerts

Wel veteranen, ik moet zeggen dat het vinden van dit forum voor mij als herbeginner een droom was. Nog nooit zoveel interessants bijeen gevonden en dan nog gratis ook.

Misschien is het bedoeld als verlengstuk van MSM, maar dat koop ik niet zo vaak. Als N-enthousiasteling is het teveel op de HO-ge?nteresseerden gericht (logisch, de grootste groep) om voor mij telkens zinvol te zijn. Momenteel heb ik het financieel niet breed. En reden drie: op de Melkmarkt in Antwerpen zit MSM regelmatig onder plastic. En ik vertik het om kat-in-de-zak magazines te kopen.

In ieder geval, ik zou dit forum missen wanneer het ooit zou verdwijnen en zal het aan iedereen aanraden. Wanneer ik iets kan bijdragen, dan zullen we het niet laten !

Marc
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

...

En laat ons niet vergeten dat we via draadjes die op dit forum begonnen zijn, bvb grove den zover hebben gekregen om een workshop op de Expo te doen en een reeks voor ons magazine te schrijven.

Dirk

Inderdaad, Jos is "ontdekt" door Peter en via dit forum hebben we hem "binnengerijfd". En er zijn nog voorbeelden...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bumper

Als beginneling is dit forum voor mij een prachtige zaak. Ik heb hier al zeer veel bijgeleerd. Ik lees bijna elke dag het forum na, en ik moet zeggen dat ik veel tips heb kunnen gebruiken bij de start van het ontwerpen en bouwen van mijn baan. Anders had ik al een aantal zaken vergeten te voorzien wat mij later zeker miserie zou opgeleverd hebben. Als beginneling voel ik mij wel een beetje als een profiteur, want ge zoekt en krijgt meestal wel een oplossing voor uw probleem, maar zelf kun je bitter weinig inbrengen. Wat mij betreft mannen ga er maar op los, zoveel te meer zoveel te beter.
IK hoop ook echt dat er een dag komt waarop ik kan zeggen dit of dat heb ik zo opgelost met goed gevolg,hopelijk kun je het gebruiken.
Bedankt voor jullie inspanningen.
Ludo.
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door bumper
Als beginneling voel ik mij wel een beetje als een profiteur, want ge zoekt en krijgt meestal wel een oplossing voor uw probleem, maar zelf kun je bitter weinig inbrengen.
Voel je niet schuldig, man!
Ik weet zeker dat we van jou ook iets kunnen leren.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Ludo,
Straks komt er wel misschien een nieuw lid (die er zal komen). En dan kan jij zijn vragen beantwoorden. Ik heb die tijd ook meegemaakt hier.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum