Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Duits 'nalatenschap' in N

Gestart door marcgoovaerts, 13 november 2008, 00:34:06 AM

Michiel

Marc, bedankt voor de tip! En kunnen we nu gezellig tegen elkaar gaan opbieden! [;)] Ik zit alvast op de uitkijk!

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Michiel,

Opbieden zal niet nodig zijn. Enkel op communiezieltje beloven dat niemand ze zal 'verliezen'. Als je op de auteursnaam googled, dan krijg je dadelijk te weten in welke bibliotheken die boeken ontleend kunnen worden. In Antwerpen hebben ze die verstopt in het 'achtergrondmagazijn' (je moet dus bij toeval weten dat ze die hebben). Ik heb alvast al het hele stuk 'Duits materieel' ingescand.

Marc

Michiel

Gezien het onderzoek dat ik gedaan heb betreffende de locomotieven tijdens de jaren 20, ga ik de lijst met inzetbare Belgische locomotieven in schaal N aanvullen met een aantal oorlogsschadelocomotieven die maar een paar jaar dienst hebben gedaan bij de Belgische Staatsspoorwegen. Het bekenste voorbeeld hiervan is de Belgische S3/6, maar zo waren er nog tientallen anderen. Binnenkort een aanvulling dus... [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Om dit draadje niet op een klifhanger te laten standen, lees het draadje "Belgische locs van vreemde oorsprong schaal N" voor het vervolg over het "Duits nalatenschap in N". [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)