Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Nummer 37 al binnen als abo in NL?

Gestart door theedooz, 18 april 2005, 14:26:37 PM

theedooz

Heeft een Nederlandse abonnee nummer 37 al op de mat gehad?

Zo ja, dan is er voor de zoveelste (}:)V:(!) keer weer wat fout gegaan met m'n abo...

Groeten,
Tedo
 

diesels

Dag Tedo

Nee, zie mijn reactie in het topic over dit nummer.
Net als bij ODB sluit je als Nederlandse abonnee heeeelemaal achteraan de rij [:D]

groeten Sicco

tonycabus

Iemand uit NL (D-loc?) had hem al...
Wat "prior"-verzending betreft, vrees ik (persoonlijk) dat het al net zo gaat als hier: vaak later dan "gewoon"[:(]

De privatisering van Tante Pos?

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

D_Loc

Ja dat klopt Tony, Ik heb em zaterdag ontvangen.

Dirk
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

theedooz

Gelukkig lag hij gisteren op de mat, maar wel vele dagen later dan dat 'ie in de winkel lag.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Wat ik ook nooit krijg is een herinnering dat m'n abo afloopt, met bijbehorende acceptgiro om je abo te verlengen. Hebben meer (nederlandse) abonnee's dat? Ook verbaas ik me over het feit dat alleen de belgische abonnees korting krijgen bij een 2-jarig abonnement.
 

tonycabus

Ligt misschien aan de hogere portokosten, Tedo.
Voor verzendingen in Belgie bestaat geloof ik zoiets als een abonnement, een speciaal tarief dus, maar ik weet niet of dit voor het buitenland van toepassing is...
Ik stuur je vraag door naar het secretariaat.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

D_Loc

Tedo,

Bij is mij is men de laatste keer ook vergeten[?] een herinnering te sturen. Misschien dat het te maken heeft gehad door de formule wijziging van 2 maandelijks naar maandelijks omdat deze precies op het moment viel dat mijn abo ten einde was (zie ik de topic over MSM34). Alle jaren daarvoor is het namelijk atijd goed gegaan.

Dirk
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

tonycabus

Aan Tedo: reactie van het redactiesecretariaat:

"Dag Tony

Waarschijnlijk zal het om een vergetelheid van mijnentwege zijn, indien de persoon geen verlenging heeft gekregen.

De abonnees in Nederland hebben wel degelijk een korting maar deze is niet zo groot als in Belgi? omdat wij de zendingen in Belgi? via het tarief van PB versturen, terwijl de buitenlanders moeten gefrankeerd worden.

Mvg
Christel"



Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Tony, Die Christel verdient kletsen op haar blote poep. En ik ben kandidaat om die te geven. [:D] Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

theedooz

Bedankt Tony.

Ik heb Christel ook diverse malen gemaild, maar ze zei dat het niet meer te achterhalen was of er herinneringen verstuurd zijn of niet. Ik heb ze in ieder geval tot twee keer toe (na een 1-jarig en na een 2-jarig abonnement) niet ontvangen. Ik kon me wel herabonneren, maar moest het tussenliggende nummer los kopen. Ik heb nu weer een 1-jarig abonnement.
Wat betreft de korting; ik begrijp dat wij de hogere portokosten moeten betalen, dat is logisch, maar het staat niet in verhouding met de kortingen voor belgische abonnee's. Ik bedoel; als zij 40 euro kunnen BESPAREN op een tweejarig abonnement (dus op 24 nummers MSM), dan moeten nederlandse abonnee's dat toch ook kunnen (buiten het feit dat zij alsnog meer betalen voor die twee jaar vanwege de hogere porto). Besparen = besparen, denk ik dan.

Overigens verdient Christel geen kletsen, want ze heeft iedere keer haar (?) fout keurig hersteld, en onderhoudt keurig contact per e-mail.