Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Van cad naar tastbaar model

Gestart door MARKLINRIJDER, 12 oktober 2008, 21:14:27 PM

MARKLINRIJDER

Hallo,

Ikheb al meermaals de vraag gekregen van forumleden of ikniet eens een workshop zou willen geven i.v.m. het cad tekenen. en vervolgens hoe plotten.

Bij deze wil ik dus diegenen die geinteresseerd zijn op een lijstje krijgen en dan kunnen we in de club (LMS) misschien kortelings wel eens zoiets organiseren.

Dus bedenkingen, reacties omtrent deze hier graag.

Groetjes,

David

eddy

Dag David,
Noteer mij maar alvast,ben onder de indruk wat ik gisteren heb gezien.

Groeten Eddy[:p]

Kris

Hallo,
Zoals aangegeven  in een ander draadje (snijplotter) kan ik ook wat overweg met cad tekenen ( 3d autodesk inventor/autocad)). Indien er vraag naar is kan ik helpen en wat uitleg geven , En mogelijks kan ik ook bijleren.

Momenteel ben ik de tekening van de stortgoederen wagen aan het bewerken om te frezen .

MARKLINRIJDER

Waar zitten nu de belangstellenden?

Kan toch niet dat er nu plots niemand nog belangstelling heeft om deze workshop te volgen?

Groetjes,

David

modelbaanHO

Ik vind het enorm boeiend om te volgen wat er met zo'n apparaat kan worden gemaakt. Maar er zelf aan beginnen ? Voorlopig niet... Ik kom er nog niet toe om het 'gewone' modelbouwwerk binnen een redelijk tijdsbestek rond te krijgen, laat staan dat ik dan nog met zoiets zou beginnen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

doomslu

David, als ik kan kom ik ZEKER !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

David, als die workshop doorgaat kom ik ook eens kijken.Niet dat ik daar zelf wil mee gaan beginnen maar ik zou het w?l eens in zijn werk willen zien gaan en er wat meer over willen weten.

Gerrit

Stefan Appelmans

Ik ben natuurlijk ge?nteresseerd. Alleen maar "om te zien"... ik zal daar ook nooit mee beginnen.
Maar dat moet wel zeker de moeite waard zijn![:p]
Niet te vroeg want de weken zijn druk voor het ogenblik[:D]
stefan.

MARKLINRIJDER

Allemaal,

Het is nog niet gepland om direkt door te gaan.
Ik weet dat overal de agenda's reeds zijn gpland en dat er weinig of geen gaatjes zijn momenteel.

Ik hou jullie op de hoogte als de tijd het toelaat om deze workshop te laten doorgaan.

Ik wou alleen even zien of er ECHTE interesse is.

Dus zij die nu reeds reageerden staan genoteerd.

Groetjes,

David

Gerolf

Afhankelijk van de gekozen datum wil ik ook wel komen kijken en luisteren [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

wimhelsen

ik heb ook wel interesse, al is het om collega modelbouwers te leren kennen.

groeten
HO märklin digitaal, NMBS, III

Gizzmo

Mij mag je ook op de Lijst zetten david ... ik heb ook nog een hoop te leren. Dus een Workshop is zeker welkom :)
GreetZ
David

ERVIN

Ik heb je al enkele malen aan het werk gezien, maar ook ik zal van de partij zijn.[;)]

mini-bs

ik wil ook graag komen wanneer de workshop plaatsvindt.

alvast bedankt voor het initiatief.

grtjs,
Randall
 

SuSke

Zet de datum maar in dit draadje.
Als de agenda het toelaat, zijn we zeker van de partij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.